Gå til innhold

Galaxy Note eller ny bedre 4 kjerners? what to do?

Anbefalte innlegg

Heisann. sitter å tenker meg litt i skjegget her. Har sikla på Galaxy Note siden før den kom, men har avventet pga gammel hardware og 4 kjærnere rett rundt hjørnet.

Ganske riktig kom det mange gode kandidater på MWC 2012, og Ascend D quad XL virker virkelig som en god telefon. Det eneste jeg har å utsette på den er mangel på super Amoled og Multitask knapp i bunn sammen med de andre.

Hva sier dere? bør jeg avvente D quad, eventuellt se ann Galaxy s3/note 2, eller gå for Note på kompletts timesalg til 4300,-?

Jeg ser etter:

Så stor skjerm en kan klare å trøkke ner i olabukselumma

Awesome snappy kamera som funker i mørke, og på ustø hånd

Badass batteritid

Grisegod skjerm som en kan se i sollys uten å myse

et fancy leketøy som ikke lugger og sliter det neste året

god custom rom support

gjerne et bredt utvalg av gadgets en kan hente fra ebay, dealextreeme etc.

er ikke så farlig med prisforskjellen på dquad/note. er bare optatt av å føle jeg får valutta for penga. vil ikke kjøpe note nå, for å måtte selge den til 2 lapper når dquad kommer.

sitter for tiden på en huawei u8800 med MIUI og har ikke hastverk med å bytte. men skjermen er i minste laget, og kamera suger balle.

bottomline er vel:

hva hadde du gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor vente hele tiden på noe bedre når man kan få noe bra i dag?

Skal ikke påstå at det ikke er verdt å vente på de nye telefonene , problemet er at det alltid kommer noe nytt.

Sånn sett så kan du like så godt brenne litt penger nå og heller kjøpe noe nytt om et par år ;-) , bare husk å gi litt f i å følge med på nye produkter siden

du da vil som regel bli litt frustret om du føler at du må ha det beste og siste...

Edit : Endret emnetittelen et hakk.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...