Topper271 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hei Jeg har en Audi A4 1997 modell som plutselig mister fremdrift, for å så virke helt i orden igjen etterpå. Jeg har ikke opplevd det selv, da jeg ikke kjører denne bilen til dagelig men lurer på om det kan være bremsene som henger seg på til tider. Det er ikke sammenheng mellom når dette skjer og når kjøreturen startet. Kan det det være noe i motoren som jeg må sjekke? kompressjon eller lignende? Topper Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Lyser det noen lamper, bensin eller diesel? Kald eller varm når det skjer? Lenke til kommentar
Topper271 Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Hei Nei ingen lamper lyser, men i følge datteren min er det som om bilen ikke har krefter til å dra. Det kan skje rett etter oppstart og det kan skje etter en tids kjøring. Er usikker på hvordan jeg skal feilsøke på dette, skal ta opp bremsene og bytte kaliperene foran i morgen, men er usikker på om dette er feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå