Gå til innhold

G700 og BF3

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke endret ppt-nivået ingame. I Setpoint er knapper og program (bf3.exe) tilordnet, men bf går bare over i window-mode..

Har tilordnet:

"select knife" til G4

"meelee attack" til G5,

forsøkte å tilordne tastetrykk G til G6, men det virket ikke, i stede går figuren i knestående.

trenger tastetrykk Q til G7, men har vel hatt mindre hell med det, samme resultat som for G6.

G10 og G9 er default for ppt-nivå, men resultatet er at jeg får opp et nytt IE vindu, eller en "vis alle vinduer funksjon"..

Hva har dere gjort for å få orden på sakene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har forsøkt forskjellige profiler.. og tilordnet bf3.exe slik at rett profil skal settes automatisk... et par av tilordningen fungerer så der er jo noe som fungerer av "ekstramulighetene".. men vil jo helst utnytte resten av knappene..

Lenke til kommentar

Jeg har samme mus, og bruker G4 til melee attack og midterste museknapp til push-to-talk i samtlige VoIP-programmer jeg bruker. Jeg har forstått det slik at G6, 7, 8, 9 og 10 ikke kan brukes til BF3 (tror det er et Windows-problem), ikke direkte i alle fall. Det du kan gjøre er å lage makroer i Setpoint som for eksempel sier PC-en skal trykke "F" selv om du egentlig har trykket "G6" på musa.

Det er veldig enkelt, velg Macro Manager, lag en ny macro, trykk på Start Recording og trykk en gang på for eksempel "F". Trykk så Stop Recording og lagre macroen din. Gå tilbake til spillprofilen din og bestem at for eksempel G6 skal utføre macroen du nettopp laget. I innstillingene på BF, velger du så bare "F" hvor enn det måtte være. Selv om det står keybord i spillet, vil macroen du laget simulere tastetrykket og problemet er løst. Tungvint, men sånn er det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...