Gå til innhold

Bra spam program?

Bombasa

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på jakt etter ett bra spam program. Jeg bruker ikke Outloock men Incredi mail, det er nemmelig ikke så mange programmer som ikke støtter annet enn Outloock.

Jeg er på jakt etter ett program som automatisk kan luke ut mail hver gang jeg sjekker for e-post. Har brukt Spamhilator som jeg var veldig fornøyd med men det har sluttet å virke å det er umulig å få det til å virke igjen! Er det noen som har noen tips til ett bra spam program?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd Norton Internet Security 2003? Det koster penger, men det har en innebygd funksjon som fjerner det meste av spam fra innboksen, jeg tror denne funksjonen funker med hvilket som helst e-post program. Sikkerhet får man med på kjøpet også...

Lenke til kommentar

Du kan bruke noe som heter SpamBuster, norsk utviklet også!

http://aasli.no/beta/spambuster/

Du kan sikkert bare laste ned den komplette og installere den. Ligger en hjelpefil i programmappen det ble installert i.

Fungerer som et mellomledd mellom mailserveren og e-post programmet ditt, spam blir fjernet før det når e-post kontoen din og du kan legge til domener, ord og alt mulig.

Helt greit å lite program ! :)

Lenke til kommentar

jeg ville ikke anbefalt spam buster, da jeg synes dette er litt komplisert, ville heller gått for JetMail monitor, men vet ikke om den funker til alle slags mail program. jeg synes iallefall denne er veldig bra og lett og forstå. det har ikke kommet inn noe spam her iallefall.

Lenke til kommentar

Jeg har nå funnet ut at det var noe feil med spam programmet etter å ha prøvd en del andre riktig nok ikke alle på forumet her så har jeg godt tilbake til Spamihilator som jeg er meget fornøyd med. Det er dessuten gratis uten at det betry så mye så lenge programmet er bra. Takk for mange gode tips!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...