AvidGamer Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) http://baldursgate.com/ 1 time 20 min igjen (mens jeg skriver)....hva vil det bli??? Noen som gleder seg? Jeg personlig håper vi snakker om en oppdatert HD relansering version av spillene. Håper det IKKE blir snakk om tablet version som mange spekkulerer. Endret 26. juli 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
h_var Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg gleder meg ikke like mye som jeg stålsetter meg for en sjeleknusende annonsering om en iOS utgave. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Ifølge div sites har folk funnet ut at Steam har noe Baldurs Gate greier i "coden" (hva nå det betyr). Godt mulig dette er bare en lansering for Steam versionen...håper ikke det er kunn det...særlig siden GOG har jo hatt spillene en god stund nå. Endret 15. mars 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Internal Server Error.... JÆVLA BRA!!!! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Huff, fungerer aldri dette her Lenke til kommentar
h_var Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Så det var Baldurs Gate "Enhanced" Edition. http://www.overhaulgames.com/ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg hadde rett? OMFG!!!!!!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Good shit. Skal spille så mye at det kommer fluer i håret mitt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Nå viser det seg at spillet også kommer til iPad. Dette er uhyret dårlige nyheter. Tar det konsollifiseringen til et nytt nivå, kanskje? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Nå viser det seg at spillet også kommer til iPad. Dette er uhyret dårlige nyheter. Tar det konsollifiseringen til et nytt nivå, kanskje? Det stod at iPad version blir tilpasset ETTER de har utvikklet Enhanced Edition. Så vi med PC kommer ikke til å ende opp med et "konsoll portering". Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det er bra. Men jeg stoler ikke helt på at det ikke blir noen kompomisser. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Tror ikke noen tør å gjøre noen kompromisser med BG. Da vil hylekoret ta av, og jeg skal stå i front å hyle høyest! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 De skal legge til extra quests osv, men det skal fins valg å fjerne de sånn at du kan spille det som "orginalt". Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ekstra quests høres jo lovende ut. Mer innhold sier jeg aldri nei takk til. Go for the eyes Boo, go for the eyes! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Er det bare meg som ser en ny countdown der nå? Er det lanseringen det er snakk om? 3t 25 min EDIT: ser at dette sannsynligvis handler om en litt bedre "introduksjon" ift bgee og en releasedato/pris Endret 26. juli 2012 av Mixy Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Blir spennende å se, endte opp med å legge Baldors gate 2 på hylla inntil denne var kommet ut. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Hm, nå har vi fått mer info ang innhold osv. Ser ikke ut som det grafiske har blitt forbedret i det heletatt, iverfall ikke hvis de skjermbildene stemmer. Virker nesten som vi betaler for ny patch (Over 400 issues from the original game have been found and fixed). Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Liker nå den gamle grafikken, jeg da. Håper de lager BG3 i samme stil. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Trenger ikke noe mer eyecandy, bare gi meg støtte for dagens oppløsninger så er jeg happy! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Trenger ikke noe mer eyecandy, bare gi meg støtte for dagens oppløsninger så er jeg happy! BG2 har jo det. Bare aktiver "unsupported resolutions". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå