nnys Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Hvis dere skal gi barnet et sinnsykt harry navn som mange unge mødre i dag gjør, så synes jeg litt synd på henne... typ. Chanel, Isadorahhhhhhh, Tallulah - you name it... Haha, huff. Uansett, Leah, Nora, Natali/Nathalie synes jeg er fint. Kanskje ikke så spesiiiiiiiiiiielt, men. Bodil, kanskje? Det er rimelig spesielt. Endret 31. desember 2012 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
probin Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Herregud for noen rare forslag her :-P men, det hver sin smak. Mitt forslag (noe mitt barn skal hete om det blir jente) Ronja Lenke til kommentar
nnys Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Herregud for noen rare forslag her :-P men, det hver sin smak. Mitt forslag (noe mitt barn skal hete om det blir jente) Ronja Ronja? Bjeff bjeeeeeeeff Lenke til kommentar
dreamofanewlife Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Elida- et av de fineste navnene jeg vet om. Eller: Sira, Asta og flere andre Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Etter å ha lest om mona lisa på wiki synes jeg Lisa er et fint navn. Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Plukket noen uvanlige/spesielle navnekombo fra folketellinger mellom 1800-tallet til tidlig 1900-tallet: - Alma Marie - Gjertine Olina - Agnete Margrete - Konstanse Dortea - Andrine Mathilde - Selma Berntina - Lydia Karina - Sylvia Johanna - Unna Katinka - Nelly Sofie - Hilma Helene - Lucie Elie - Salmi Elena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå