DrHawkins Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hei der folkens. vi har andre jente på vei med termin i april og begynner å gå amokk på det med navn her Kunne gjerne tenke poss noe hjelp i fra dere første jenta heter Sara Isabelle (stum e på slutten) vi har tenkt på Sienna Iserine men er usikre Vi vil gjerne ha noe spesielt men samtidig litt kort siden Sara har kort navn og at det passer sammen med Sara Isabelle. Har dere noen gode forslag? Tusen takk Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Leonita. Er ikke spesielt kort, men så herlig navn da gitt Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Busa er et rimelig spesielt jentenavn 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Abby Trixiebelle. Sandrina Iselin. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 er dere fulle eller bare helt mongo? kan vel for F håret ikke kalle en unge for Busa.. busemannen i nasa ville ikke likt det... har dere noe bedre å komme med? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Det var nå faktisk litt slemt sagt. Det var mange bra forslag til spesielle jentenavn foruten busa. Leonita er ganske stilig, synes jeg. Det er 24-25 i Norge som har det navnet. Hva med å gi henne et nordisk navn? Nordiske navn er lite brukt. Hvis du velger et hebraisk/gresk/latinsk navn så kan du være sikker på at det navnet du velger blir kjempepopulært før du vet ordet av det, og så sitter jenta di med et av de vanligste navnene i Norge. Et forslag fra meg er Bettina, som jeg kun har hørt én gang. Det har ikke nordisk opphav, men er relativt spesielt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg har hørt noen spesielle jentenavn: Fnitta Fatima Rita-Linn Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Fnitta... *humre* Sikkert best å unngå det navnet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 For mitt eventuelle fremtidige jentebarn tenker jeg å bruke Luna i en kombinasjon med et annet navn. Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Seven eller Soda Endret 25. mars 2012 av flowerpot Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) "Soda" "Abby Trixiebelle" Dat strippername! Endret 25. mars 2012 av N1ko Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 "Soda" "Abby Trixiebelle" Dat strippername! ''Destiny'' Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 "Soda" "Abby Trixiebelle" Dat strippername! ''Destiny'' Ugh, tenkte på Dawn når jeg så bildet ditt. Makan til drittkarakter. Litt stilig navn tho. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ugh, tenkte på Dawn når jeg så bildet ditt. Makan til drittkarakter. Litt stilig navn tho. Er nesten så jeg skulle ønske noen kunne kvalt skuespilleren da hun var liten. Roxie er også ett fint strippernavn. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ugh, tenkte på Dawn når jeg så bildet ditt. Makan til drittkarakter. Litt stilig navn tho. Er nesten så jeg skulle ønske noen kunne kvalt skuespilleren da hun var liten. Roxie er også ett fint strippernavn. Karma også, for de som liker How I Met Your Mother. Eneste som var bra med Dawn, var i episoden når alle mistet hukomelsen, og de trodde hun het "Umad?!", da lo jeg godt. 1 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Som @KongenDin engang skrev på Twitter: "har sagt fra til Märtha og haakon at hvis de får flere unger nå, synes jeg at Haraldine Fioline Savannah KOLS er et ganske fint navn." 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Geirlaug ! Det er faktisk et jentenavn Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Som @KongenDin engang skrev på Twitter: "har sagt fra til Märtha og haakon at hvis de får flere unger nå, synes jeg at Haraldine Fioline Savannah KOLS er et ganske fint navn." HAHAHA det er det verste jeg noen gang har hørt Endret 28. mars 2012 av Dohvakiin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå