RussiaFTW Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=bcf5eb1451bc494cad630e7eb31a6c87 Dette er lista mi, og jeg har aldri hatt stæsjonær, så jeg trenger alt for å spille på en stæsjonær (mus, tastatur, skjerm, nettverkskort etc. etc.) Hvor mye fps og grafikkinnstillinger vil denne kjøre BF3 på? Er det noe jeg burde være obs på? Skal man putte en antistatisk armbånd i en stikkontakt? Eller kan man gjøre det på andre steder? Et lite s-ata spørsmål.. Forteller f.eks s-ata 1 hvilke rad det er på en HDD rom? _____________________________________________ ANBEFALER DERE NEWEGG SIN VIDEO ELLER ULTIMATEHANDYMAN SIN? ^ viktigste av alt Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kabinettet er ikke verdt prisen i det hele tatt, velg et annet. Ellers er newegg sin video fin den og kan anbefales, har ikke sett ultimatehandyman sin da. Sett først inn strømforsyningen i maskinen, plugg inn strømforsyningen i veggen og bruk slangeklemma på kabinettet. SATA er en kabel per enhet, så vet ikke helt hva du lurer på her. Slave/Master er det lenge siden man holdt på med. 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 har ikke sett video nr. 2 du snakker om, men Newegg sin er kjempefin jeg ville prøvd å gå opp til Dell U2312HM du trenger ikke kjølepasta skjermkabel pleier å følge med skjermen, ihvertfall på Dell U2312HM Cooler master hyper 612S koster litt mer, og kjøler en god del bedre Antec 600 får ikke særlig gode reviews, jeg ville prøvd Corsair Carbide 400R Lenke til kommentar
RussiaFTW Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Er de med vinduer, og ikke dyrere? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 er ikke vindu, hvis det ikke har gått opp i pris så koster det det samme, kan enkelt søkes opp... Lenke til kommentar
RussiaFTW Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 http://www.dustinhome.no/nzxt-miditower-tempest-410-elite-atx-black/product/5010620499?intcmp=searchProvider_dacsa Er denne til å anbefale? Innebyget 3 vifter, 4 usb koblinger + vindu Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Her er et par gode valg med vindu: CM Storm Scout CM Storm Enforcer NZXT Tempest EVO Likte ikke harddiskvinkelen i Tempest 410, slike kabinetter bør ikke kjøpes når du har et så høyt budsjett. EDIT: Det du bør se etter i kabinetter er: Hull for å rute kabler gjennom Plass til lange skjermkort HDD-bur vendt utover, for enklere installasjon av HDDer, bedre kabelgjemming og minimale problemer med lengre skjermkort. Flere HDD-hyller enn 5.25"-hyller. Endret 15. mars 2012 av arni90 Lenke til kommentar
RussiaFTW Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Her er et par gode valg med vindu: CM Storm Scout CM Storm Enforcer NZXT Tempest EVO Likte ikke harddiskvinkelen i Tempest 410, slike kabinetter bør ikke kjøpes når du har et så høyt budsjett. EDIT: Det du bør se etter i kabinetter er: Hull for å rute kabler gjennom Plass til lange skjermkort HDD-bur vendt utover, for enklere installasjon av HDDer, bedre kabelgjemming og minimale problemer med lengre skjermkort. Flere HDD-hyller enn 5.25"-hyller. Syns jeg ble små forelsket i denne her: http://www.dustinhome.no/nzxt-miditower-tempest-evo-window-atx-black/product/5010486985?intcmp=searchProvider_dacsa Den sist nevne altså. Regner med at den ikke er FOR avansert for en som ikke har bygget pc, men er lett å bygge i. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Tempest EVO er et flott kabinett, noe bråkete, men ellers bra. Et godt kabinett skal ikke være vanskelig å bygge i, Tempest EVO er definitivt ikke vanskelig å bygge. Lenke til kommentar
RussiaFTW Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Noen som gidder å se? Utifra det jeg har sett og forstått er det slik at den har mange kabel management muligheter, enkelt å sette inn dvd, mange vifter, og mye lys muligheter. Burde jeg bytte ut noen av viftene med stille vifter? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er det noe du lurer på spesifikt? Det er bråkete hovedsaklig fordi det er 6 vifter. Lenke til kommentar
RussiaFTW Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Hehe.. skal gå bra tror jeg. Takk for hjelp, da bestiller jeg den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå