Kammizez Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hva er det Evra driver med? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Evra. Faen for en udugelig spiller. 1 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Du har visst troen... Men kom ikke tilbake igjen etter at City har utklasset United akkurat som de gjorde på Old Trafford. Selvfølgelig har eg troen. Vi leder serien og kommer bare til å tråle videre mens $ity kommer til å gå på flere smeller. Skal eg ikke komme tilbake? Kan da ikke du bestemme selv om du kanskje tror du har større innflytelse enn du egentlig har. Ja tenk om City skulle utklasse oss slik de gjorde mot Swansea forrige helg!! Nei vent... Stille lillegutt. Det virker som du har mistet helt bakkekontakt her, og om du fortsetter å være like overoptimistisk og naiv kommer du til å gå på en kjempesmell når City farer forbi. Det gjør de nok også fordi de har desidert best stall og for ikke å snakke om hvilken enorm bredde de har. Selv da de var 10 mann mot United var de best, det sier vel alt. Du får bare plante beina ned på jorda igjen og tenke det verste, så slipper du å bli skuffet ved sesongslutt fordi forventningene om ligagull ikke inntraff. 2 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) City vinner aldri serien, de har gått tilbake til kjedelig og treg fotball. Mancini er feig, og eier ikke ryggrad, noe laget heller ikke har. Ser du for deg at city vinner borte mot arsenal og newcastle i nåværende form? De har slitt fryktelig på bortebane etter jul. Manu er bunnsolide i pl. Det var ganske bra odds på manu for noen måneder siden da jeg satte noen høvdinger på dem Men hvordan unngår Pogba rødt der? Utrolig. Endret 15. mars 2012 av Everket Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 må bare gratulere bilbao, håper de kommer til finalen 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Huff og huff, de ville faktisk noe.. Løp og løp, presset og presset, i begge kampene.. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Fantastisk resultat Det kunne vært fantastisk, om BIlbao hadde puttet på de uendelige 100%-sjansene sine. Total buttfucking. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) *Massebullshit. Du prøver hardt, men feiler hver eneste gang. Synd ikke forumet har regler mot å være den største analåpningen i nyere tid. Snakkes i Mai søte vennen. Fantastisk resultat Snart på rævva ut for deres del også. Endret 15. mars 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Ser på dette som positivt, EL er omtrent like attraktivt å vinne som CC.. Mer fokus på PL nå! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Fantastisk resultat Hvordan føles det å endelig få si noe tilbake? Ikke at det hjelper dere noe. 0 titler på dere i år. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Fantastisk resultat Det kunne vært fantastisk, om BIlbao hadde puttet på de uendelige 100%-sjansene sine. Total buttfucking. Joda, men at de er slått ut tenkte jeg på mest. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 At vi røyk ut av EL driter jeg i, ville heller tape gruppa enn å havne på tredje og dermed i EL. Jeg bryr meg likevel om at vi spiller slik vi gjør, det er skammelig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 To stk. pinlige forestillinger, det her. Men resultatet er bra for oss. United bør ikke bruke krefter på B-sluttspill. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Griner ikke akuratt av dette, hadde vi røket og mistet PL tittelen derimot. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 *Massebullshit. Du prøver hardt, men feiler hver eneste gang. Synd ikke forumet har regler mot å være den største analåpningen i nyere tid. Snakkes i Mai søte vennen. Fantastisk resultat Snart på rævva ut for deres del også. Det beste er nok at du jekker deg ned noen hakk og legger Champagne flaska tilbake igjen i skapet. Det er ikke mye som tilsier at United skal vinne PL i år med den sterke troppen City har. Snart på hode og ræva ut for det eneste laget som kan redde Englands ære i Europa? Er det virkelig det du håper på? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det er ikke mye som tilsier at United skal vinne PL i år med den sterke troppen City har. Nei, ikke engang en nåværende 1. plass tilsier at United skal vinne PL... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå