Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppsigelse av Telenor ADSL


Anbefalte innlegg

Noen som vet hva det koster å si opp et ADSL abonnement fra Telenor etter at bindingstiden er over? Selvsagt opplyser de ikke om sånt på websidene sine, de regner vel med at de er så flinke at ingen sier opp :D

 

Tenkte å sende mail, men er godt kjent med kundebehandlingen deres, så regner ikke med å få svar der i gården på en par måneder...

 

Skal over til Nextgentel's 2000/640 linje, studenttilbud NTNU :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva det koster å si opp et ADSL abonnement fra Telenor etter at bindingstiden er over?

Det koster ingenting å si opp etter at bindingstiden er over. Forresten så kan Nextgentel avslutte ditt forhold med Telenor hvis du vil, hvis ikke er det bare å ta en telefon til Telenor.

Lenke til kommentar
Noen som gidder å fortelle meg hva er så gærli med alpha. Jeg har lyst å oppgradere forbindelsen, og NGT leverer bare alpha der jeg bor.

 

Var det inlegget mitt du mente? Jeg sier ikke det er noe galt med Alpha men hvis jeg skal bytte skal jeg ha noe raskere da jeg har tilsvarende hastighet fra Telenor i dag. Dersom det ikke vil koste noe ekstra å bytte hastighet senere skal jeg selv ha meg et Alpha abbonement.

Lenke til kommentar
Noen som gidder å fortelle meg hva er så gærli med alpha. Jeg har lyst å oppgradere forbindelsen, og NGT leverer bare alpha der jeg bor.

 

Det er vel ingenting galt utover at det ikke er hverken bedre eller værre enn de andre som leverer på Telenor sin løsning.

NGT er liksom ikke så gromt når de ikke har eget utstyr i sentralen.

Lenke til kommentar

Siden trådstarter sin sak er ferdig, drister jeg meg til å stille et spørsmål som i utgangspunktet er litt off topic.

 

Når det gjelder alpha fra NGT. Hvem leverer linjene? Er det NGT eller leier dem hos Telenor? Ville trodd det siste siden alpha har samme hastighet som Telenor og de ikke vil gi student tilbud på den.

Lenke til kommentar

Når det gjelder alpha fra NGT. Hvem leverer linjene? Er det NGT eller leier dem hos Telenor? Ville trodd det siste siden alpha har samme hastighet som Telenor og de ikke vil gi student tilbud på den.

 

Ja, dette er videresalg av Telenor Networks sin ADSL-løsning akuratt som Online ADSL, Bluecom, Tele2 og Tiscali driver med.

Lenke til kommentar

Alle de gangene jeg har provd de idiotene på 05000 eller på

online chaten har det nesten endt med skillsmisse hjemme hos oss

Ring for f.... direkte ut til Fornebu og be om å prate med noen av sjefene.

Det har alltid lost seg for meg.

 

Hilsen en missfornoyd Telenor Kunde (mitt område dekkes kun av telenor) :shrug:

Lenke til kommentar

tja ikke tro alt dere leser gutter og jenter

 

jeg byttet fra telenor til tiscali og var av den oppfattelse av at tiscali dro alt over til dem faktura, linje leie og slikt med så fikk jeg en regning fra telenor for 3 nye måneder da ble man en smule sur så jeg ringte inn til tiscali først og så fikk jeg vite at dem sier ikke opp noe som helst og dette hadde dem ikke opplyst meg om så du bør nok sjekke dette nøye snakk med ngt og hør med dem hva skjer og hva må du gjøre

Lenke til kommentar
tja ikke tro alt dere leser gutter og jenter

 

jeg byttet fra telenor til tiscali og var av den oppfattelse av at tiscali dro alt over til dem faktura, linje leie og slikt med så fikk jeg en regning fra telenor for 3 nye måneder da ble man en smule sur så jeg ringte inn til tiscali først og så fikk jeg vite at dem sier ikke opp noe som helst og dette hadde dem ikke opplyst meg om så du bør nok sjekke dette nøye snakk med ngt og hør med dem hva skjer og hva må du gjøre

 

Linjeleie på hva?

Hadde du linje uten telefoni?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...