AnonymDiskusjon Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hei. Jeg fikk beskjed om legen om å ta røntgen av ryggen min. Hun sa jeg bare kunne gå der uten å bestille time. Det jeg lurer på er litt hvordan det foregår. Må jeg gjøre noe spesielle forberedelser? Leste litt om tømming av tarmen osv..... Hvor mye klær får jeg ha på meg? Er det ubehagelig av noen slag? Legen lurer på om jeg har skjev rygg det er grunnen til jeg skal på røntgen. Håper noen kan dele erfaringer eller om dere vet svar på noeen av spørsmålene eller at det er noe annet jeg bør vite Takk på forhånd Anonym poster: 9ee0315b22a507e75e1be3cb5886cf73 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Bare ta det som en helt vanlig dag, regner med at du skal få tildelt en time eller avtale en med legen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Legen sa at jeg bare kunne komme og vente og gjøre det helt uten noe bestilling. Kan gå der imorgen uten å gi beskjed først om jeg vil. Såå har lyst til å være litt forbredt. Anonym poster: 9ee0315b22a507e75e1be3cb5886cf73 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hei. Jeg fikk beskjed om legen om å ta røntgen av ryggen min. Hun sa jeg bare kunne gå der uten å bestille time. Det jeg lurer på er litt hvordan det foregår. Må jeg gjøre noe spesielle forberedelser? Leste litt om tømming av tarmen osv..... Hvor mye klær får jeg ha på meg? Er det ubehagelig av noen slag? Legen lurer på om jeg har skjev rygg det er grunnen til jeg skal på røntgen. Håper noen kan dele erfaringer eller om dere vet svar på noeen av spørsmålene eller at det er noe annet jeg bør vite Takk på forhånd Anonym poster: 9ee0315b22a507e75e1be3cb5886cf73 Er du kvinne kan en sports BH, eller BH uten metallspiler være en ide for ellers må du ta den av, (røntgen ser igjennom det meste men metall er ikke en ting det ser igjennom. -frank Lenke til kommentar
Malways Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ehm hei igjen. Føler meg veldig masete men bare en siste ting. Det står på en lapp at jeg skal ta rtg total-columna, så da lurer jeg på hva det egentlig betyr? Er rtg en slags røntgenmetode? Isåfall er det inni en maskin eller hva? SOm jeg har sagt tidligere er jeg ganske nervøs og vil være best mulig forbredt. Takk på forhånd Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 rtg total-columna = røndtgen av hele ryggraden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå