Dal Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Heisann, jeg lurer på hvilke rengjøringsmidler man kan bruke på en lcd-skjerm? På en vanlig crt-skjerm pleide jeg å bruke sprutflasker med f.eks jif universal.. vil det funke på en lcd også uten å skade? Takk Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ikke bruk Jif eller Zalo eller noe sånt. Heller ikke microfiber klut.Det kan ødelegge skjermen. Bruk noe som er beregnet på å rense skjermer slik som dette. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg bruker en microfiber klut med litt vann på...det fungerer veldig bra. Ikke bruk hvilken som helst klut...bruk en som f.eks en som er til bruk på glassoverflater osv for noen kluter kan lage noen riper Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ikke bruk Jif eller Zalo eller noe sånt. Heller ikke microfiber klut.Det kan ødelegge skjermen. Bruk noe som er beregnet på å rense skjermer slik som dette. Bruker disse serviettene på jobben, de fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå