thessa86 Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Trenger noe tips som jeg kan bruke i bloggen min, har ikke så stor interesse for moteklær så trenger litt tips Jeg er av den typen som aldri kjøper klær til full pris og kjøper klær på spar kjøp Siden jeg tipser om billige nettsider hadde det vært fint om det er billige sider, jeg sjekker det selvfølgelig selv også. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 asos.com - veldig billig og gratis frakt Lenke til kommentar
Marte Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Asos.com, forever21.com, Nelly.com (er vel lokalisert i Norge men), yesstyle.com, nastygal.com :-) Endret 16. mars 2012 av Marte Lenke til kommentar
thessa86 Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Takk for tipsene :-) Takk for tipsene :-) Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 yoox.com parkandbond.com ebay.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå