HelloKjersti Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Om få måneder går turen rett til helvete. Les hele saken Endret 15. mars 2012 av TST 1 Lenke til kommentar
garnok Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Om 60 dager går turen rett til helvete. og det gjør alt annet jeg burde gjøre 5 Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Bli$$ards nye melkeku, burde vel overskrifta vore. Ikkje spelar mot spelar kamp ved lansering? Seinare oppdatering? Må vel betale ekstra for den, eller ha monthly subscription. 3 Lenke til kommentar
Tiddan Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Åhh det funker fint for min del !! Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 http://us.battle.net/d3/en/blog/4612389/Diablo_III_Launching_May_15_%E2%80%93_Digital_Pre-Sales_NOW_OPEN-3_15_2012 Her er kilden. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Litt usikker på hva slags spill dette er... Aldri hørt om det... Særlig... Jeg kom i buksene mine, og jeg er på jobb. Faen ta dere Gamer... 4 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Da er det vel bare å bestille da. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Bli$$ards nye melkeku, burde vel overskrifta vore. Ikkje spelar mot spelar kamp ved lansering? Seinare oppdatering? Må vel betale ekstra for den, eller ha monthly subscription. tullball 2 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Midt i eksamenstiden dette. Kan vel skrinlegge planene mine om å bli universets beste nå Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 konge!! Er bare 6 dager etter masteroppgaven in også! Snakker om timing! 1 Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Bli$$ards nye melkeku, burde vel overskrifta vore. Ikkje spelar mot spelar kamp ved lansering? Seinare oppdatering? Må vel betale ekstra for den, eller ha monthly subscription.tullball Overhodet ikkje tullball, her skulle Blizz stoppa ved Nr. 2. Og heller fokusert på å funne opp noko nytt, istadenfor å melka eksisterande merkevare. 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Dette var jo gode nyheter, blir spennende å endelig få spilt spillet. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) jeezez, eksamener frem til 01.06 usa 4-24.06 blir lite tid til å spille Endret 15. mars 2012 av Sangesland Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 På tide å starte ett veddemål på hvor fort Max Payne 3 blir utsatt. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kongle! Midt i eksamenstiden >< I'm DOOOOOMED! *Hopper opp og ned som en liten unge i gledesrus* :0) Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Bli$$ards nye melkeku, burde vel overskrifta vore. Ikkje spelar mot spelar kamp ved lansering? Seinare oppdatering? Må vel betale ekstra for den, eller ha monthly subscription.tullballOverhodet ikkje tullball, her skulle Blizz stoppa ved Nr. 2. Og heller fokusert på å funne opp noko nytt, istadenfor å melka eksisterande merkevare. hvorfor skal de ikke fortsette med historien på et spill som ikke har avsluttet historie, jeg vil fortsatt vite hva som skjedde med tyrael! og det er blizzard vi snakker om her ikke EA, så at du må betale for og kunne spille pvp er bare rør! 1 Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Bli$$ards nye melkeku, burde vel overskrifta vore. Ikkje spelar mot spelar kamp ved lansering? Seinare oppdatering? Må vel betale ekstra for den, eller ha monthly subscription.tullballOverhodet ikkje tullball, her skulle Blizz stoppa ved Nr. 2. Og heller fokusert på å funne opp noko nytt, istadenfor å melka eksisterande merkevare.hvorfor skal de ikke fortsette med historien på et spill som ikke har avsluttet historie, jeg vil fortsatt vite hva som skjedde med tyrael! og det er blizzard vi snakker om her ikke EA, så at du må betale for og kunne spille pvp er bare rør! Hadde ikkje forundret meg, blir vel mykje mikrotransaksjonar for å kunne kjøpe betre gear i spelet, og også selge items for ekte penger osv? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Dette blir konge!! Ingen ny info om en eventuell konsoll utgave? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå