aphelion3 Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har så smått begynt på HD Collection nå, og har ikke opplevd noen problemer så langt. Har kun fått prøvd 2eren, og vet dermed ikke hvordan det er med 3eren enda. Det skal sies at default kontrollene var horrible, men etter at jeg endret dem fungerer alt helt greit. Eneste "problemet" mitt nå er at det er fryktelig skummelt. Skummelt er hva Silent Hill er. Det skal gjøre vondt i nervene å spille Silent Hill, og det skal strengt tatt gjøres med gode øreklokker i et mørkt rom. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Xbox eller Ps3? er vist Ps3 versionen som har problemer. er Ps3 jeg har. EDIT Også har du spillet Orginalen? slik at du kan samenligne? for ellers så vil du sikkert ikke merke hva som mangler. Tåken som skal skjule diverse ting osv Jeg spiller på Xbox 360, og har kun prøvd en demo av originalen for mange år siden. Jeg har forøvrig sett ørten videoer fra spillet, men det blir jo ikke det samme. Det kan i alle fall se ut til at Xbox 360-versjonen er et relativt trygt kjøp. Skummelt er hva Silent Hill er. Det skal gjøre vondt i nervene å spille Silent Hill, og det skal strengt tatt gjøres med gode øreklokker i et mørkt rom. Jeg vet, det er det jeg holder på med. Spillet leverer på det området, i alle fall. Endret 3. april 2012 av Xposure Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Konami to patch Silent Hill HD, Downpour Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Too little, too late. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Downpour er virkelig bedre i 3D enn i 2D et av få spill som den 3D dimensjonen faktisk gir en bedre spille oplevelse enn i 2D Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Too little, too late. Den patchen kom alldri uansett Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Silent Hill HD har blitt patcha på PS3, men ikke XBOX 360. Faktisk tror jeg ikke XBOX spillere får patchen. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Noen som har sett den siste Silent hill - filmen? Silent hill 3d, som skal være basert på SH3? Har fått helt usannsynlig dårlig omtale, men jeg velger nå heller å spørre folk som har spilt - og elsker spillene om filmen er verdt å se fremfor å stole på ignorante filmkritikere.... Spør du meg, var den første Silen hill filmen aldeles glimrende, så lenge man klarte å se bort fra det noe slette skuespillet til jenta. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Noen som har sett den siste Silent hill - filmen? Det ser ikke ut som Silent Hill Revelation kommer til Norge og heller ikke Nordiske Nettbutikker, blasfemi!! Du kan foreløbig bare få tak i den på Amazon og Play.com i PAL men uten undertekster Endret 25. januar 2013 av Epic Score Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har ikke giddet se den ennå, men vurderer å ta meg tid til det etterhvert. Problemet er bare at jeg elsket SH3, og så vidt jeg vet er filmen bare svært løst basert på spillet. Antar det kan bli rimelig skuffende saker, så da vil jeg heller drøye det så lenge som mulig og leve i håpet at den kan være verdt en titt. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Hmm. Ser et par brukerkritikker på amazon, hvor til og med en del hardcore spillserie-fans dømmer filmen nord og ned. Samtidig som en del andre i samme leir tydeligvis ikke får nok uansett hvor dårlig det måtte være(?) og gir toppscore.... Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Da må meddeles at Silent Hill: Revelation faktisk var rimelig brukbar! Til tross for et par-tre heftige logiske brister (big surprise), var den ganske tro mot universet. For de som kjenner 3-er spillet, ligger historien opp til, men er likevel ikke helt den samme. Det er noen tvister som ikke tilhører spillet. Negativt er at de skrur effekt-krana på fullt omtrent fra første bilde, noe som rimelig fort gjør filmen relativt uskummel - og sannsynligvis totalt uforståelig med mindre man er godt inne i universet fra før. Som casual horrorflick er den trolig ubrukelig. Negativt: Altfor mye effekter og vesener pøses oppå hverandre, og designet tar til tider av, og styrer litt for hardt vekk fra Silent-Hill-designet. - For mye bruk av Pyramid-head. Han forekommer egentlig kun i spill 2, og har en kort (og ukorrekt?) opptreden i Homecoming. Positivt: Bra Heather! Bra Sean Bean! Bra finale - selv om den ikke er tro mot "kanonen!" - Det lyktes til en viss grad å forklare noe av det obskure plottet i spill 3, som langt fra alle fikk med seg i første runde.... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Har nå fullført Downpour og jeg må si meg godt fornøyd. Hadde det ikke vært for tekniske problemer som hakking og frysing så hadde dette blitt en aldri så liten favoritt. Dessverre var det MYE av det, og det trekker ned. Likte at det var sidequests du kunne finne helt tilfeldig ved å gå inn i diverse hus og bygninger, selv om jeg ikke fikk gjort alle. Likte også at det var ganske puzzle-fokusert og lite action-fokusert. Og med fem-seks forskjellige slutter blir det nok en gjennomspilling til ved en senere anledning. Fikk ending B, forresten. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Crazy Joe: Har du spilt de tidligere spillene? Jeg elsker mytologien, og spesielt 2eren er en av høydarene i min spillhistorie. Prøvde å begynne på Downpour, men det var et eller annet som ikke stemte... - Bl.a. begynnelsen i dusjen i fengselet syntes jeg bare var utrolig irriterende, altfor lite info om hvorfor man gjør som man gjør osv (ja, jeg skjønner hvofor man gjør det, og at rettferdiggjøringen helt sikkert pensles ut senere, men det hjelper lite når jeg som spiller blir fratatt valget.) Nå skal det sies at jeg ikke orket spille langt, kom vel så vidt inn i første by(?) men da SH-stemningen ikke hadde grepet meg inntil da... (noe den faktisk gjorde veldig tidlig i Homecoming, selv om mange mener dette er det svakteste spillet.) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Har ikke spilt de tre første spillene i serien. Ikke enda. Har HD Collection liggende her, men har ikke fått startet på den enda. Første by, jeg regner med du ikke mener Silent Hill, for det tar ganske lang tid før du kommer dit. Når du dog først kommer dit åpner spillet seg mye mer opp og du står nesten fritt til å utforske byen. Synes det var veldig artig å utforske i Downpour, for du kan som nevnt komme over sideoppdrag, finne info om de som bodde der og det finnes også noen skap med kodelåser på, dog jeg fant aldri noen av kombinasjonene til å åpne dem. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Har ikke lest gjennom hele tråden her, men fyttirakkern så elendig downpour er på ps3. Dårlig fps, lagg til tide og utide. Er det slik på xbox versjonen? Endret 21. april 2013 av Sadfez Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 SILENT HILL REVELATION...............for no endetarmsåpning-avfall Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 horest ikke bra ut Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Vel, jeg er av en "litt" annen oppfatning, se et par poster opp..... - og jeg er stooor SH-fan, spesielt SH2. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 dette emnet er ikke lenger om downpour takket være de som poster her, og downpour.....det er gammelt nytt nå, ikke "like rundt hjørnet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå