gamer2 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 har en toshiba med intel core i7 2670 qm (2,2 ghz med turboboost til 3,1) prosessoren har fått en score på 7,2 på windows ytelse test. og jeg har en kompis som har en pc med samme prosessor men den har fått en score på 7,5. hva er det som gjør det? Lenke til kommentar
gamer2 Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Tilfeldigheter. okei. så det betyr ikke at han har bedre ytelse enn meg Lenke til kommentar
thomit Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Ikke på prosessorsiden nei. Såfremt han ikke har overklokket sin, selvsagt. WEI (Windows Experience Index) er notorisk upålitelig og skal tas med en klype salt. Lenke til kommentar
gamer2 Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 takker for svar han har ikke overklokket prosessoren sin. vist jeg har forstått dette rett så er prosessorene like bra. uansett hvor stor forskjell det er på windows experience index Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 takker for svar han har ikke overklokket prosessoren sin. vist jeg har forstått dette rett så er prosessorene like bra. uansett hvor stor forskjell det er på windows experience index Bruk heller Cinebench eller 7-zip benchmark for å sammenligne ytelsen, WEI er søppel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå