Gå til innhold

EA vurderer betalingsløsning for Battlefield (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden så mange klikker her, har det kommet noen informasjon som sier noe om hva dette vil innebære? Mange som ikke spiller MW3 her iallefall. Har ingen problemer med måten MW3 har gjort dette på, men med det salget de har på CoD så burde de klart å tjene inn mer enn nok på den spillserien uten.

Lenke til kommentar

totalt crap om de skal begynne å ta betalt for og spille BF online. Men til alle haters; er det noen spillselskap/utgivere dere ikke hater? Virker som at det ikke finnes noen som ikke blir hatet for DLCs, betalingstjenester i diverse former o.l.

Lenke til kommentar

Ha-ha-ha. Er jo fint å se hvilken retning enkelte såkalte "spill selskap" tar. Helt greit for meg da jeg ikke bryr meg døyten om verken DICE, EA og AW.

Er også ganske "lol" at folk faktisk betaler for noe sånt.

"BF" serien døde for meg etter BF2.

Lenke til kommentar

Kan de gjøre dette? Jeg betalte i dyre dommer for å kjøpe BF3 til PS3. Da tenkte jeg at jeg hadde det. Mulig det bare blir på tilleggstjenester, men det blir jo også bare tull. Som å kjøpe en ny bil, og 2 måneder senere kontakter selger deg om at du må begynne å betale kilometeravgift på bilen din.. Nå har jeg riktig nok ikke lest Bf3 sine Privacy Policy & Terms of Service, men denne er jo på 90 sider med liten skrift og kommainnsparing. Noe jeg ofte tenker er litt med vilje..

Blir dette en realitet sier jeg nå takk for meg. Ikke mye nytt som har skjedd med bf3 siden det kom ut, annet en karkand.

Lenke til kommentar

Gjorde meg ikke no da COD kom med denne løsningen og vill heller ikke gjøre no hvis EA følger etter. FPS spiller jeg svært sjelden så jeg sluttet og kjøpe COD og kan godt slippe å kjøpe Battlefield også.

Blir bare Halo serien på 360 eller Killzone på PS3 for min del

Jaja, berører det ikke deg er det jo greit for oss andre.

Er jo ganske enkelt å bare la være å kjøpe det da, tror activision og ea tar hintet hvis salget på disse to seriene stuper

Lenke til kommentar

Tror de færreste av kjøperne gir det en eneste tanke. Om PC-salget skulle stupe tror jeg nesten ikke ACT/EA bryr seg særlig.

Da kan de gjerne finne på å droppe PC helt og spare produksjonskostnadene, men fortsatt tjene milliardene på konsollspillere.

Og du ser hvor stor andel av spillerne i bildet over spiller MW2 OG er med i en boikott-gruppe av MW2, flesteparten klarer ikke la være vettu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...