Gå til innhold

EA vurderer betalingsløsning for Battlefield (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA har visst glemt året som var da de kom med uttalelser som

"..vi ville aldri tatt betalt for noe slikt..." eller "... CoD skal råtne på rot..." eller "...vi skal knuse CoD ved å være BF..."(selv om det viste seg at de har tatt flerfoldige 7-milssteg i retning nettop CoD) ...

Menmen. Det positive er at stadig fler ser hvor elendig bedrift EA er og at folk forhåpentligvis har vett nok til å ikke gi dem penger.

BF4(2013) er jeg rimelig sikker på kommer med en slags abonnement - løsning. Ikke usannsynlig at det kommer alledrede i høst med generic warfighter 2 (MoH2).

• Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU

Om det er snakk om en løsning som Bad Company 2 hadde, hvor man kjøpte et "VIP"-pass, og man fikk alle maps med det, så gjør det ikke noe for meg. Så lenge det ikke blir for dyrt.

Lenke til kommentar

Er ganske lei av BF generelt. Det er ingen støtte for modding fordi de vil tjene penger på DLC, og det er heller ikke noe støtte for klanspilling... Jeg kommer ikke til å kjøpe BF uansett fremover, tiltross for at det var favorittspillet mitt. EA/DICE skuffer.

Endret av Heradon
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Sa lenge det ikke går utover elementære ting så er jeg fornøyd. Personer som kun spiller et lite antall FPS kan sikkert også få mer ut av enkelte spill og gi det lengre levetid med en slike løsninger. Lignende løsning plager meg ikke stort med CoD:MW3.

Skjønner ikke helt hvordan dette skal hjelpe til med å få 'flest mulig til å spille produktene' dems da ...

Erkekonkurrent blir vel å ta litt i etter den uttalelsen til Söderlund?

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

EA skal alltid ødelegge ved å ta betalt mer og mer, jeg skal vedde på at DICE ikke liker det, men hva kan de gjøre når utgiveren deres sier imot?

Jeg skal vedde på at DICE ikke har noe imot det. Hadde ikke DICE likt måten EA driver på hadde de forlatt skuta for lenge siden. Det hadde nok vært mange interessenter om DICE hadde vært på distributør- jakt.

Lenke til kommentar

EA skal alltid ødelegge ved å ta betalt mer og mer, jeg skal vedde på at DICE ikke liker det, men hva kan de gjøre når utgiveren deres sier imot?

Jeg skal vedde på at DICE ikke har noe imot det. Hadde ikke DICE likt måten EA driver på hadde de forlatt skuta for lenge siden. Det hadde nok vært mange interessenter om DICE hadde vært på distributør- jakt.

Nei. DICE er eid av EA så de kan ikke bare forlate skuta. Hvis DICE ikke liker det må alle forlate DICE og lage et nytt studio, noe de ikke tar sjansen på da de ikke har rettigheter på BF lengre eller noen utgiver.

For min del døde BF serien da BC1 kom ut på konsoll. De bare rævkjørte serien litt til ved å slippe konsollportene BC2 og BF3 på PC. GG RIP

Endret av LNF
Lenke til kommentar

Ja kjipt å betale litt xtra om spillet blir bedre........

Et spill blir bedre om man får med siste halvdel av enspillerdelen, om du får med mer enn et kart på flerspillerdelen, osv. Det kommer veldig an på hvordan de gjør dette. De må finne en grense der gamere synes det er aksebtabelt for de som ikke vil betale ekstra. Det er ikke mange spill jeg kunne tenke meg å betalt ekstra for, det er også mange spill jeg ikke føler har nok spillere online til at jeg hadde giddi å betalt ekstra for det heller.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Tja. De kan jo slutte i DICE og slå seg sammen med studioet bak DC- mod'en (som de selv røvkjørte etter BF2??) og satse videre på DC. Jeg tror de lett kunne funnet seg en distributør.

Eller bedre, de kunne Kickstarta et nytt DC- prosjekt uten distributør.

Joja, nei. Litt mer seriøst, tror du folka DICE virkelig har så liten innflytelse over retninga deres egne spill skal ta? Det kan jo hende, men jeg har vanskelig for å tro det.

For min del syntes jeg ikke BC- serien ødela BF. BC2 var gøy nok, med sine feil og mangler. Det var bare så utrolig synd at det var BC som ble videreført i BF3, og ikke BF2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...