sikkane Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hei bygde en pc får en kompis i går alt gikk bra, men så startet problemet fikk opp denne feilmeldingen her prøvde å oppdatere driveren til den nyeste Version: 296.10 WHQL Release Date: 2012.03.13 men fikk fortsatt samme problemet, leste på nette at mange hadde samme problemet noen, hvordan man kan fikse dette? pc specs bare anna kabinett/cpus vifte helt stock ikke overclocka. takk mvh håvard Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg har fått en lignende feil på en laptop, så det trenger ikke å være fordi du bygget den feil. Jeg fant ingen løsning og returnerte produktet og fikk en ny. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Hei, jeg har samme skjermkort. Oppdater driveren til den nyeste. Du finner den på www.geforce.com/drivers Edit: leste ikke godt nok, beklager.. Hvor varmt er kortet ditt når det skjer? Den nyeste driveren er helt ny, med det så mener jeg at det kan være noe feil med den.. Prøv å nedgrader til en eldre, mer stabil driver om dette fortsetter. Jeg har fortsatt forrige driver på mitt 560ti. Funker fint. Endret 15. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hvor ofte skjer det? I mitt tilfelle, så skjedde det bare når jeg drev på med programmer som krever grafikk som skyrim og youtube. Jeg prøvde å sette opp responstiden, fjerne spyvare. Jeg oppdatere driverene, men det fungerer aldri. Jeg prøvde også å sette PC-en tilbake til fabrikksetting. Ingen av dem løste problemet. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 får du bluescreen 5-30 min etter denne feilmeldingen? det gjør vertfall jeg, men har ikke samme skjermkort.. Jeg har DH radeon 6470M i laptopen min.. Men beklager, har ingen løsning på problemet ditt Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Har du oppgradert andre drivere i systemet og? f.eks. Chipset? Hadde samme problem med ett 8800GTX paa en dell maskin en stund uten aa finne ut hva det var, men der ga det seg av seg selv... kan vaere overoppheting eller ustabil power ogsaa dette. Forsoek med siste chipset drivere (eventuelt fra intel selv), oppdater BIOS til siste versjon og eventuelt test med en annen minst like sterk power hvis du har muligheten for det. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hva med net framework(SP),må ikke denne være installert og oppdatert før GPU driver installeres? Lenke til kommentar
sikkane Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Har nå prøvd å slettet skjermkort drivern oppdatert net framework, intel chlipset, å nyeste biosen så instalert driver på nytt.. dette skjer da jeg spiller wow så er ikke under noe heavy load som helst, får bluescreen så kommer den meldingen så crasher spillet gpu`n ligger på ca 40grader Celsius cpu ca 30grader da man spiller wow på ultra i 25mans raid takker får alle svar Endret 15. mars 2012 av sikkane Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Høres ut som et delvis defekt kort, altfor mange Nvidia-kort som kommer med for lav driftsspenning ut av fabrikken om dagen. Det du kan prøve er å installere MSI Afterburner, og øke core voltage på kortet med 25mV Endret 15. mars 2012 av arni90 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Høres ut som et delvis defekt kort, altfor mange Nvidia-kort som kommer med for lav driftsspenning ut av fabrikken om dagen. Det du kan prøve er å installere MSI Afterburner, og øke core voltage på kortet med 25mV Han har ASUS kort. Asus smart doctor følger med. http://www.asus.com/Graphics_Cards/Features/SmartDoctor_Voltage_Tweak/ Lenke til kommentar
sikkane Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Blei bra da jeg fikk sett opp volten litt ikke klikket etter det, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå