Open-Source Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 http://www.samsungmobilenews.co.uk/2012/02/samsung-event-on-march-15/ Noen som har hørt noe mer angående klokkeslett og evt. en livestreaming? Lenke til kommentar
OMGLOLWIN2K Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Nix, og jeg har saumfart nettet grundig. Fant én annen som lurte på det samme som du på xda (kanskje du og han/hun er samme person), men ellers ingenting. Overrasker meg egentlig hvor lite hype det har vært om dette, siden det spekuleres ganske kraftig i at det er 11.6 som skal presenteres som et motsvar til iPad 3. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Snodig. Hadde vært genialt med release av s3 før jeg evt handler one x. Regner med at det hadde blitt hauset mye mer opp dersom det var store ting på gang. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 S3 har blitt utsatt lenge nok nå, på tide å vise frem den. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Ser ikke lyst ut ifølge sammobile mtp S3 Endret 15. mars 2012 av Ali I Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå