DJ_Dark Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Faen altså. Vurderte lenge Aas, men av en rar grunn droppa jeg det. Smart. Lenke til kommentar
macoo Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Molde for alle penga denne runden, i grunn er det lurt å satse på alle som møter Stabæk 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Faen at jeg ikke tog Angan som cæptn Lenke til kommentar
evros Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Noen som vet hvordan reglene er angående hengekamper? Står litt uklart på siden til TV2. Sett at jeg har Marcus Pedersen på laget denne runden. Vil jeg da få poeng for han når kampen endelig spilles, uavhengig om jeg har han på laget på tidspunktet kampen blir spilt? Eller vil den utsatte kampen gå under runden den spilles i, altså slik at vålerenga - og stakækspillere vil ha to tellende kamper den runden? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Regner med de gjør som i fjor, smeller de hengekampene til nærmeste runde. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Hm, noen som faktisk spiller dette? Ser jeg leder ligaen nå, og jeg har ikke gjort noen endringer ennå. Og ikke mistolk det som hovering, det er et reelt spørsmål. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg spiller. Men RBK ødelegger til stadighet for mine poeng Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Hm, noen som faktisk spiller dette? Ser jeg leder ligaen nå, og jeg har ikke gjort noen endringer ennå. Og ikke mistolk det som hovering, det er et reelt spørsmål. Jeg har gått glipp av et par frister, men fikser lag en time før vanligvis. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hm, noen som faktisk spiller dette? Ser jeg leder ligaen nå, og jeg har ikke gjort noen endringer ennå. Og ikke mistolk det som hovering, det er et reelt spørsmål. Lenge mellom kvar gang eg gidd å stikke innom den siden. Holde meg til de spillerene eg har, ender uansett langt nede om eg bryr meg eller ikkje. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hvis en spiller man har på laget ikke spiller, blir det satt inn reserve på den plassen da, at man får poeng på en på benken? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hva er poenget med disse reservene da? Savner sånn det var i fjor, da kunne vi bytte 3 pr. runde også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Nå har ikke jeg vært innom spillet på uker, men jeg mener bestemt å huske at reservene fra benken kommer inn hvis noen ikke spiller. Alt annet er uforståelig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 På bildet blir de ikke byttet inn, men du får poengene likevel. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 På bildet blir de ikke byttet inn, men du får poengene likevel. Sorry, my bad! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Blæh, synd jeg har så mange (for tiden) underpresterende spillere ifra Trøndelag på laget, ellers hadde jeg faktisk vært veldig høyt oppe. PS. Mener å ha lest på VG-live at Gatt scoret i går, gjorde han ikke? Har ikke fått scoringpoeng på TL-manager. Dårligste spilleren jeg har på laget forøvrig. Vel, bortsett fra Grindhaug da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Han ble først kreditert skåringen, men han var visstnok ikke på ballen alikevel. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Greit med Iversen på laget på slike dager :nei2: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hehe, jepp. Jeg satte inn Aleksander Aas, det var et godt valg. 16p. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Skulle sette inn Aas selv, men hadde ikke plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå