Gå til innhold

Tippeligamanager 2012

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hvorfor de, som den eneste managerspill-siden ikke klarer å oppdatere livescore? Virker amatørmessig å bli redirected til hovedsiden når du vil se poengene. De bør snart fjerne totalsummen når du ser laget ditt, jeg er interessert i å vite min egen rundescore denne runden, som grafikk på banen. De bør se til andre liknende sider, og lære av de..

Kjapt spørsmål, vil ubenyttede spillere, som du har på banen, bli byttet ut til fordel for unge håpefulle på benken? For tv2s del, håper jeg inderlig det.

Forøvrig helt OK runde, tippeligaen er og blir uforutsigbar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han fikk vel aldri assisten? Jeg kommer ikke inn nå, men når jeg sjekket tidligere i dag, en halvtime etter Enga-kampen hadde han ikke fått den. Jeg tenkte mer på at jeg ble med i ligaen, og nå leder med mine 94 poeng. Satser på å gjøre det enda bedre fremover. Jeg leste ikke grundig nok gjennom reglene og endte derfor opp med VIF-trener (sløsing av penger) og så glemte jeg Djurdic(!).

Lenke til kommentar

Alle over meg har Jim Larsen. De som er tettest på meg bakfra har også Jim Larsen. Det ser ut til at jeg er en av de få som ikke har skutt gullfuglen der. Jeg hadde to FFK-spillere forresten. Det gikk jo greit med Tarik, men 1p på Etzaz Hussain gjør meg ikke direkte glad. Satser på at Tromsø holder nullen, vinner kampen sin og Nordbye scorer mål. Sikker på at jeg ligger godt an etter denne runden også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...