marvol Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg forstår ikke hvorfor de, som den eneste managerspill-siden ikke klarer å oppdatere livescore? Virker amatørmessig å bli redirected til hovedsiden når du vil se poengene. De bør snart fjerne totalsummen når du ser laget ditt, jeg er interessert i å vite min egen rundescore denne runden, som grafikk på banen. De bør se til andre liknende sider, og lære av de.. Kjapt spørsmål, vil ubenyttede spillere, som du har på banen, bli byttet ut til fordel for unge håpefulle på benken? For tv2s del, håper jeg inderlig det. Forøvrig helt OK runde, tippeligaen er og blir uforutsigbar! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Den nye versjonen er helt elendig. Jeg likte den i fjor, den var enkel og grei, og jeg kunne se laget mitt mens jeg satte spillere ut og inn. Blir tullete å måtte scrolle opp og ned for å se. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Enig. Årets er jo bare tullete. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Dere er bare dårlige tapere. Sjekk hvem som leder! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hoho, layouten på siden var nok det som førte til 70 poeng ja! Jeg hadde valgt andre spillere dersom det hadde vært den gamle versjonen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Bare 4p bak. Det kan jeg overleve. Må la han få litt trua, han der Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Verste er at jeg hadde han forsvareren fra TIL på benken. Mål og clean sheet, pluss heftig feiring av målet. Hadde fått over 100p med han på laget. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Sjekk hvem som leder nå, Latias. Pleier alltid å glemme å fikse laget mitt et par runder, og så bare gi opp. I år skal jeg forsøke å holde det gående igjennom hele. Det hadde jo vært trist om førsteplassen gikk til noen andre enn meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Sjekk hvem som leder nå, Latias. Orker ikke å sjekke fra mobilen, hva skjedde? Mista Singh assisten? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Han fikk vel aldri assisten? Jeg kommer ikke inn nå, men når jeg sjekket tidligere i dag, en halvtime etter Enga-kampen hadde han ikke fått den. Jeg tenkte mer på at jeg ble med i ligaen, og nå leder med mine 94 poeng. Satser på å gjøre det enda bedre fremover. Jeg leste ikke grundig nok gjennom reglene og endte derfor opp med VIF-trener (sløsing av penger) og så glemte jeg Djurdic(!). Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Får dere byttet nå? Hos meg får jeg ikke byttet ennå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Jeg ser absolutt ingen grunn til å bytte enda. Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Så ut som Gatt hadde strekk på slutten av kampen mot Brann så skal bytte ut han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Mye greiere å vente til rett før fristen. Vet mye mer da, men for all del, bruk dem opp nå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Bare 2 bytter pr runde jo, i fjor var det 3. Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Er det noen som får byttet? Er det andre som meg som har hatt problemer med å få byttet og eventuelt hvordan har dere løst det? Sendte mail til TV2 og nå er det ordnet:) Endret 12. april 2012 av nokia963 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Se her ja. Glemte jo selvfølgelig å bytte på laget før i går. Satt på toget da, så hadde to FFK-spillere. Irriterende. -.- Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Alle over meg har Jim Larsen. De som er tettest på meg bakfra har også Jim Larsen. Det ser ut til at jeg er en av de få som ikke har skutt gullfuglen der. Jeg hadde to FFK-spillere forresten. Det gikk jo greit med Tarik, men 1p på Etzaz Hussain gjør meg ikke direkte glad. Satser på at Tromsø holder nullen, vinner kampen sin og Nordbye scorer mål. Sikker på at jeg ligger godt an etter denne runden også. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Prøver å bytte noen spillere på laget mitt, men når eg går på Transfer, så havner eg på siden der listene over kven som leder gamet nå. Er fristen ute for å kunne bytte? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ja, runden startet jo på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå