mastro Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hei! Ved en feiltakelse satte noen seg (!) på kabelen som gikk ut fra minijack utgang på laptopen min (en Dell Precision M4300.)... så den gikk i stykker Jeg er veldig interessert i å fortsatt kunne koble pc'n til musikkanlegget mitt og lurte dermed på om det finnes software som gjør at man kan bruke mic inngang som audio utgang??? På forhånd takk! Thomas Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 tviler sterkt på det. men det finnes alternativer. sjekk ut denne dingsen til 15kr! http://www.dinside.no/891224/fikse-pc-lyden-for-15-kroner Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Å bruke en inngang som en utgang? Dette fungerer neppe. Det er noe helt annet å sende ut et signal enn å ta imot et signal, og portene er nok neppe satt opp med elektronikken for begge deler sånn helt vilkårlig. Det du dog kan gjøre er å bruke et eksternt lydkort gjennom USB f.eks. -Stigma Lenke til kommentar
Newton Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 tviler sterkt på det. men det finnes alternativer. sjekk ut denne dingsen til 15kr! http://www.dinside.n...n-for-15-kroner Prøv igjen, jeg er sikker på at du kan finne noe som er 1 krone billigere og med enda dårligere kvalitet! Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 tviler sterkt på det. men det finnes alternativer. sjekk ut denne dingsen til 15kr! http://www.dinside.n...n-for-15-kroner Prøv igjen, jeg er sikker på at du kan finne noe som er 1 krone billigere og med enda dårligere kvalitet! har du den? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Nei, men jeg kan å lese - terningkast 3 "takket være at lydkortet koster det samme som en halvliter brus" forteller tydelig nok at det er et søppelprodukt. Testen sier da også at "det finnes garantert langt, langt bedre løsninger på markedet som denne, for eksempel, som koster 200 kroner." Valget er ditt, søppel for 15 kroner, eller noe som faktisk fungerer veldig bra, til kun 200 kroner. Lenke til kommentar
mastro Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Takk for alle svar! Blir nok en usb-kobling av noe slag. Pc'n er i ferd med å dø likevel, så kanskje det blir å teste 15kroners-varianten Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Nei, men jeg kan å lese - terningkast 3 "takket være at lydkortet koster det samme som en halvliter brus" forteller tydelig nok at det er et søppelprodukt. Testen sier da også at "det finnes garantert langt, langt bedre løsninger på markedet som denne, for eksempel, som koster 200 kroner." Valget er ditt, søppel for 15 kroner, eller noe som faktisk fungerer veldig bra, til kun 200 kroner. Jau, sant nok det. Bare ga et eksempel. Noen ganger kan billige produkter også glimte. Finnes også tilsvarende produkter til langt over en høvding. spørrs jo helt hva du skal bruke det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå