Gå til innhold

ødelagt audio ut - software for bruk av mic inngang?

mastro

Anbefalte innlegg

Hei!

Ved en feiltakelse satte noen seg (!) på kabelen som gikk ut fra minijack utgang på laptopen min (en Dell Precision M4300.)... så den gikk i stykker

Jeg er veldig interessert i å fortsatt kunne koble pc'n til musikkanlegget mitt og lurte dermed på om det finnes software som gjør at man kan bruke mic inngang som audio utgang???

På forhånd takk!

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å bruke en inngang som en utgang? Dette fungerer neppe. Det er noe helt annet å sende ut et signal enn å ta imot et signal, og portene er nok neppe satt opp med elektronikken for begge deler sånn helt vilkårlig.

Det du dog kan gjøre er å bruke et eksternt lydkort gjennom USB f.eks.

-Stigma

Lenke til kommentar

Nei, men jeg kan å lese - terningkast 3 "takket være at lydkortet koster det samme som en halvliter brus" forteller tydelig nok at det er et søppelprodukt. Testen sier da også at "det finnes garantert langt, langt bedre løsninger på markedet som denne, for eksempel, som koster 200 kroner."

Valget er ditt, søppel for 15 kroner, eller noe som faktisk fungerer veldig bra, til kun 200 kroner. ;)

Lenke til kommentar

Nei, men jeg kan å lese - terningkast 3 "takket være at lydkortet koster det samme som en halvliter brus" forteller tydelig nok at det er et søppelprodukt. Testen sier da også at "det finnes garantert langt, langt bedre løsninger på markedet som denne, for eksempel, som koster 200 kroner."

Valget er ditt, søppel for 15 kroner, eller noe som faktisk fungerer veldig bra, til kun 200 kroner. ;)

Jau, sant nok det. Bare ga et eksempel. Noen ganger kan billige produkter også glimte. Finnes også tilsvarende produkter til langt over en høvding. spørrs jo helt hva du skal bruke det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...