Gå til innhold

Bekrefter at Nokia jobber med nettbrett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ser fantastisk ut, stå på Nokia! Har ikke hatt Nokiaprodukt siden N95, men nå ser de endelig ut til å være på vei tilbake for fullt! Forhåpentligvis har jeg både Nokia mobil og tab med Win8 før året er omme.

Lenke til kommentar

Det er slik vi tenker oss at kanskje et nettbrett fra Nokia kan komme til å se ut

Det er mer sånn som et nettbrett ville sett ut hvis det ble gitt ut i dag for å følge Lumia-telefonene. Neste "generasjon" Lumia-er vil nok se enda bedre ut. Endret av hamenglum
Lenke til kommentar

Er vel mye godt et konseptbilde der en eller annen har blåst opp en nokiatelefon til den ser ut som et nettbrett. Er noe kødd med proposjonene der også. Hvordan et nokia nettbrett blir gjenstår å se, men det er vel ikke usansynlig at de følger deignet de nå ha som de har fått en del skryt for.

Lenke til kommentar

Gleder meg!

Forventer overlegen byggekvalitet, design og gjerne noe uforventet som skiller den fra konkurrentene. Nokia var et friskt pust når de lanserte en nett-PC for et par år tilbake, men den var dessverre for dyr og for utilgjengelig.

Lenke til kommentar

Wow, spennende! Har hatt iOS siden 2007 med en liten avstikker til android. Har aldri fått prøvd Windows skikkelig, men har en kjærlighet for operativsystemet etter og ha kjapt prøvd mobilen til en kamerat! Gleder meg! Håper Windows på tablets får samme fordel som iPad; at appene blir spesialsydd til størrelsen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...