Gabri3L Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hei, Jeg hadde et prosjekt på gang med noen peltier elementer, men det falt i fisk pga. dårlig planlegging. (Hint: Ikke bestill etter øyemål når du ikke har kikket inni kabinettet på 2 uker ) Uansett; jeg sitter altså med 2 Peltier elementer på 156W 5cmX5cm. Jeg har Vapochill på prosessoren og peltiervannblokk fra Swiftech på Gfx. Det gir meg vanntemp på rundt 38grader ved innetemp på ca.26 Synes dette blir litt vel varmt for NorthBridge så jeg leker med tanken å lage en direkte vannkjølt peltier-blokk for NB. Problemet mitt er ganske enkelt: Jeg planlegger å bruke plexiglass og lim, men hvilket lim til å lime plexiglass mot plast og plexi mot plexi? Og hvor får jeg kjøpt dette i norge? Ellers et mindre dillemma: Skal jeg Borre i plexiplata på topp og lage gjenger for Nippel, eller bare Borre 2stk. 1/2" hull og lime fast 2 av disse: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...61612S&toc=5471? Håper på konstruktive svar og forslag, og gjerne linker m/bilder og liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå