Gå til innhold

BK: Spurveugle

Anbefalte innlegg

Spurveugle

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Spurveuglen lever normalt ikke i Danmark. Men i den forløbne vinter har vi på Sjælland fået en invasion af den lille ugle. Enkelte er her endnu, og vi håber at de måske vil blive og yngle i løbet af foråret.

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

et godt foto av uglen med avdempet og bra bakgrunn. Jeg ville nok kuttet eller klonet kvisten som stikker opp i høyre side... den gjør noe med balansen i bildet som ikke er helt optimalt. ingen stor sak, men alikevel ville jeg gjort noe med det.ellers synest jeg plasseringen av fuglen i bildeflaten er meget bra.

Lenke til kommentar

et godt foto av uglen med avdempet og bra bakgrunn. Jeg ville nok kuttet eller klonet kvisten som stikker opp i høyre side... den gjør noe med balansen i bildet som ikke er helt optimalt. ingen stor sak, men alikevel ville jeg gjort noe med det.ellers synest jeg plasseringen av fuglen i bildeflaten er meget bra.

Jeg takker for kig og kommentarer. Jeg tænkte på at clone kvisten væk, men syntes det egentlig var ok med den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...