OSB Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Spurveugle Bildet er fjernet. Beskrivelse: Spurveuglen lever normalt ikke i Danmark. Men i den forløbne vinter har vi på Sjælland fået en invasion af den lille ugle. Enkelte er her endnu, og vi håber at de måske vil blive og yngle i løbet af foråret. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 et godt foto av uglen med avdempet og bra bakgrunn. Jeg ville nok kuttet eller klonet kvisten som stikker opp i høyre side... den gjør noe med balansen i bildet som ikke er helt optimalt. ingen stor sak, men alikevel ville jeg gjort noe med det.ellers synest jeg plasseringen av fuglen i bildeflaten er meget bra. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Nydelig fugl og bilde Lenke til kommentar
OSB Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 et godt foto av uglen med avdempet og bra bakgrunn. Jeg ville nok kuttet eller klonet kvisten som stikker opp i høyre side... den gjør noe med balansen i bildet som ikke er helt optimalt. ingen stor sak, men alikevel ville jeg gjort noe med det.ellers synest jeg plasseringen av fuglen i bildeflaten er meget bra. Jeg takker for kig og kommentarer. Jeg tænkte på at clone kvisten væk, men syntes det egentlig var ok med den. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Eit flott bilete av spurveugla. Likar komposisjonen, men einig med fotogigen angåande kvisten. Fine fargar og god skarpheit. Dus fin bakgrunn. Lenke til kommentar
OSB Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Hej Tove og Magnar. Jeg takker mange gange for jeres kig og kommentarer til billedet. Og kvisten, ja den burde ikke være der. :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Et flott bilde med god skarphet! Lenke til kommentar
OSB Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Mange tak Torhild. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg