flydman Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har bestilt dete kortet og synes det var litt vanskelig å orientere seg når det gjalt bioser og drivere for dette kortet. Har noen av dere noen ideer om hva som bør instaleres av disse og hvor jeg finner de. Jeg spør fordi jeg ser at Nvidia har lagt ut Nforce drivere eller bør jeg holde meg til Abit sine? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Bruk nVidia-driverne. De fungere på alle nForce2-kort. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har bestilt dete kortet og synes det var litt vanskelig å orientere seg når det gjalt bioser og drivere... Hvis du tenker på å skille Bios mellom de forskjellige revisjonene fra hverandre, da er abit-usa greie å orientere seg på: f.eks. Bios for v2.0 ...og ymse: http://www.abit-usa.com/downloads/ . Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Aller siste bios fra Abit ruler :wink: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 bios trenger du ikke bry deg om bare last abit flashmenu så oppdaterer den biosen i windows. Og ja det funker fett. Dos er ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå