Gå til innhold

3dMark03

Espen16

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til å sette "bedre" innstillinger for å yte mer av skjermkortet

Etter å ha kjørt 3dMark03 fikk jeg ca. 3000 poeng uten å ha overklokket. Etter å ha klokket opp til 3,01 Ghz og skjermkortet til 450/430 Mhz fikk jeg 3600 poeng.Er det noen innstillinger jeg kan rette på for å få høyere resultat? :-?

orginalt: Intel Pentium 4 2.66 GHz Boxed PC533

Socket PGA478, 512kB "Northwood"

Abit BH7 Hovedkort for S478/533, S-ATA

I845PE, ATX, USB2.0, DDR400, FSB800, LAN

Crucial PC3200 DDR-DIMM 512MB CL3 5ns

Unbuffered, Non-parity, 2.5V, 64Meg x 64

Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB

AGP,"Fireblade E", DVI-I, TV-Out, Retail

keep it comin' :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg burde gjerne "lavær" å svare deg, så siden jeg først skal "svare" deg, vil kjeg i samme slengen slenge litt kritikk og litt veilledning i forhold til forumet, på deg. :p

1. overskriften var veldig dårlig, veldig veldig. Dette er gjerne grunnen til at ingen gidder å svare deg, også gjerne fordi man ikke "skal" svare på "dårlige/misvisende" inlegg.

2. overskriften er som sagt dårlig, det kunne stått (f.eks.):

lav score i 3dmark03 (radeon96)

- hadde du f.eks. søkt på dette ville du enkelt ha funnet svar på ditt spørsmål, bare eTT(+gjerne et par "blAinger") søk

3. denne scoren er slett ikke dårlig til ett radeon96 kort å være.

(tror jeg; mener nemlig å huske ett par score fra forskjellige tester på dette kortet)

kritikk, veiledning, svar:

håper du fikk alle delene :wink: :woot:

Lenke til kommentar
jeg burde gjerne "lavær" å svare deg, så siden jeg først skal "svare" deg, vil kjeg i samme slengen slenge litt kritikk og litt veilledning i forhold til forumet, på deg. :p

1. overskriften var veldig dårlig, veldig veldig. Dette er gjerne grunnen til at ingen gidder å svare deg, også gjerne fordi man ikke "skal" svare på "dårlige/misvisende" inlegg.

2. overskriften er som sagt dårlig, det kunne stått (f.eks.):

lav score i 3dmark03 (radeon96)

- hadde du f.eks. søkt på dette ville du enkelt ha funnet svar på ditt spørsmål, bare eTT(+gjerne et par "blAinger") søk

3. denne scoren er slett ikke dårlig til ett radeon96 kort å være.

(tror jeg; mener nemlig å huske ett par score fra forskjellige tester på dette kortet)

kritikk, veiledning, svar:

håper du fikk alle delene :wink: :woot:

Herregud så pirkete dere skal være, skal dere ha servert spørsmåla på et sølvfat?

til poenget, tror det er normal score med et radeon 9600pro, sjekk futuremark og se hva folk med samme hw som deg får.

Lenke til kommentar

Jeg synes at det var for lite med tanke på det systemet ditt ja. Jeg har Radeon 9600 pro og XP2000+ selv, og uklokket så sfår jeg rett over 3000 poeng. Du bør absolutt få en poengsum på over 4000 når du overklokker.

Sjekk: vsync av, af/aa avslått, alt av details og slikt på lav/performance?

Herregud så pirkete dere skal være, skal dere ha servert spørsmåla på et sølvfat?
Nå synes jeg du tar helt feil. At folk klarer å formulere en ordentlig overskift som forteller om problemstillingen er et absolutt minstekrav på et forum som dette.
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".
Lenke til kommentar

Hmmm.... :( Nå har jeg prøvd meg fram med forskjellige innstillinger, og jeg kommer ikke stort mye over 3700 :grumpy: Hva kan jeg gjøre? :shrug: JO! jeg kan klokke mere :woot: hihi

Takk skal dere ha, dere som har sendt svar

pain is temporary, glory is forever!

Lenke til kommentar

Da har jeg vel fått svar på det meste av det jeg lurte på, uten at det gav så veeeldig bedre resultat :shrug: .. Men, men..

Takk til alle som har sendt inn :yes:

Pain is temporary, glory is forever ! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...