Stoddart Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Prøvde å ha noe i kurva halvannen time. Det gikk ikke Har hatt noe i kurven siden 1. time jeg Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Vi opplevde nettopp noen problemer med serverene våre som resulterte i at mange ikke kom inn på nettsidene våre. Vi har nå fått bekreftet at ting er tilbake der de skal være og inviterer dere derfor på nytt til å ta en titt på "Siste Sjanse". Vi beklager ulempene nedetiden eventuelt medførte. Facebook komplett. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Da kjøpte jeg 2 stk SSD'er. En til stasjonær og en til laptop! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Prøvde å ha noe i kurva halvannen time. Det gikk ikke Har hatt noe i kurven siden 1. time jeg Passet på at det du har i kurven ikke er utsolgt? Isåfall får du det ikke til den prisen! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Flytter i ny leilighet i morgo, da var det fint med litt godt rabatterte steikepanner og batteriskrutrekker. <p> Beskrivelse Antall Pris Sum 648489 OBH Nordica ECO Stekepanne 20cm Keramisk belegg laget av 100% naturmateriale 1 stk reservert på lager Åpen 1.00 149,00 149,00 648496 OBH Nordica ECO Wokpanne Keramisk belegg laget av 100% naturmateriale 1 stk reservert på lager Åpen 1.00 199,00 199,00 609027 Bosch oppladbar skrutrekker IXO Vino 3,6 V med vinopptrekker, 10 bits og lader 1 stk reservert på lager Åpen 1.00 249,00 249,00 Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Prøvde å ha noe i kurva halvannen time. Det gikk ikke Har hatt noe i kurven siden 1. time jeg Passet på at det du har i kurven ikke er utsolgt? Isåfall får du det ikke til den prisen! Hvor strenge er de på dette? Jeg bestilte et produkt som var utsolgt (ikke på lager) - betalte med kort og har fått ordrebekreftelse (med riktig pris). Endret 15. mars 2012 av Uberbox Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Prøvde å ha noe i kurva halvannen time. Det gikk ikke Har hatt noe i kurven siden 1. time jeg Passet på at det du har i kurven ikke er utsolgt? Isåfall får du det ikke til den prisen! Står at det er 100+ på alle tingene som er der fortsatt (når jeg trykker på linken, og refresher). Så da får jeg da håpe det! Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 grr, som jeg har lyst på den ssd til laptopen. men må si jeg er overall fornøyd med prisene på varene idag. Det var mye bra avslag! Hadde jeg bare fått litt mer penger på lønning. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Wey! To ting på veg til meg! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ble bare en M4 128GB på meg. Hadde den i handlekurven nesten fra første minutt, og så kom den på nytt den siste timen, haha... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ble Beyerdynamic DT770 Pro for den nette sum av 995 kr. Gleder meg til å høre på musikk med dette. Lurer dog litt på om det kanskje er nødvendig med ett nytt lydkort, evt eksternt med forsterker. Var bare 32 ohm'en som var på tilbud, så får håpe den dekker mitt behov. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ble samme hodetelefoner til meg også, blir spent på å høre Asus Xonar D2X sånn det skal låte. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Prøvde å ha noe i kurva halvannen time. Det gikk ikke Har hatt noe i kurven siden 1. time jeg Passet på at det du har i kurven ikke er utsolgt? Isåfall får du det ikke til den prisen! Hvor strenge er de på dette? Jeg bestilte et produkt som var utsolgt (ikke på lager) - betalte med kort og har fått ordrebekreftelse (med riktig pris). Det vet jeg faktisk ikke. Leste bare at prisen gjaldt kunn den ene timen, og\eller så langt lageret rekker, eller noe slikt. Får krysse fingrene for at du får de til den prisen! Lenke til kommentar
AndreKjost Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 noen som vet når neste timessalg kommer? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 noen som vet når neste timessalg kommer? Godt spørsmål. Jeg sendte en epost til Komplett og spurte om de hadde satt seg en konkret dato for neste timesalg. Hei, Nei, det har vi dessverre ikke. Det er ikke planlagt enda, du er dessverre bare nødt til å følge med på nettet når vi annonsere timessalg. Med vennlig hilsen, Simen Salg & Kundeservice Lenke til kommentar
AndreKjost Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Godt spørsmål. Jeg sendte en epost til Komplett og spurte om de hadde satt seg en konkret dato for neste timesalg. Ja da får vi bare vente i spenning! Takk for initiativet Lenke til kommentar
RaheemSterling Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Den stasjonære pcen jeg har bestilt herifra har vært plukket i 2 dager nå. Hva betyr det og når kan jeg regne med den kommer? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Skulle den monteres av komplett? I så fall betyr det at delene er plukket fra lageret og sendt til monteringsavdelingen. Skal da normalt sett sendes innen 5 virkedager etter plukking. Lenke til kommentar
RaheemSterling Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Huff, da tar det lang tid da. Kjøpte Komplett Intel Gamer Pack, så de monterer den ja. Så det er -> Åpen > Klargjort for plukking -> plukket -> montering - pakking og så sending da? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 De monterer den ved neste timesalg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå