aklla Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Da er det nok en gang timesalg på Komplett.no, for alle dere som ikke har fått det med seg Lønn har akkurat kommet inn, så jeg regner med at dette blir en dyr kveld. Om de tar imot ønsker her eller kun på facebook får tiden vise. 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Har en lunken entusiasme til dette, men skal se om jeg husker å se innom når det begynner. KAN jo være at komplett klarer å imponere og faktisk komme med noen VIRKELIG GODE tilbud.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Alarmen er notert på mobilen, og jeg skal sitte klar 18:00! Egentlig ingenting jeg trenger eller ønsker, men håper det kommer etpar gode tilbud på noen duppeditter jeg bare "må" ha ;-) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Har en lunken entusiasme til dette, men skal se om jeg husker å se innom når det begynner. KAN jo være at komplett klarer å imponere og faktisk komme med noen VIRKELIG GODE tilbud.. Pleier skjeldent å være noen veldig gode tilbud på ting folk faktisk vil ha. Har sett veldig gode tilbud på små-ting før, som vifter og slik, men er jo lov å håpe at det blir bra denne gangen Verdt å få med seg uansett. Lenke til kommentar
jitnekonni Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kjøpte 5 stk air penetrator sist gang som viste seg å ver konge vifter med en viftekontroller. Det hadde kostet mer en det smaker på vanlige priser så sånt sett ble jeg meget fornøyd Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kjedelig hvis det blir bvare salg. Jeg håper spessielt på sokkel 2011/1155 salg, siden vi snart venter ivybride. Da kan det være lurt å slå til nå. Håper også SSD kommer på salg. Problemet med timesalg er neppe lønnsomt hvis det er en vare man skal ha og må betale 100 kr i frakt, da må tilbudet være bra for det skal lønne seg. 1 Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg håper det kommer noen nettverks produkter på salg, en NAS og en 16/24 ports Gigabit switch hadde vært midt i blinken for min del. Er det slik at en kan ønske seg ting som ved Netshop sine tidligere timessalg eller? -T Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Om de knekker til med godt lanseringstilbud på HTC One X, så bestiller jeg. Har mine vil da... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg håper det kommer noen nettverks produkter på salg, en NAS og en 16/24 ports Gigabit switch hadde vært midt i blinken for min del. Er det slik at en kan ønske seg ting som ved Netshop sine tidligere timessalg eller? -T Tror de kun tar imot på facebook. Ser ut til at de kun bryr seg om facebook for tiden... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Tror det er lite vits å komme med ønskeliste kan nevne et eksempel: Asus RT-N66U under 1000 kr ASUS P9X79 Deluxe, Socket-2011 til under 2000 kr Intel® Core i7-3930K Processor til under 4000 kr Ser jeg på som minimal sansynlighet. Lenke til kommentar
Bond33 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Håper på følgende produkter på timesalg: Asus Maximus IV Extreme-Z APC Back-UPS Pro BR900GIMSI Radeon HD 7970 Lightning Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Seagate Momentus® XT 750GB SATA 6Gb/s, (SATA 3.0), 32MB, 7200RPM, HDD + 8GB SSD SLC memory, 2.5" til en 800 kr hadde vel vært noe? Hitachi Deskstar 7K4000 4TB SATA3 64MB, 7200RPM, 6GB/S til en 1600 kr Problemet da ville neppe noen av disse vært lagervare for mere en 5 personer. Endret 15. mars 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Om det blir salg på noen gode 120mm vifter så kanskje jeg slår til. Ellers er det ingenting spesielt jeg trenger .. Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kommer Asus sin 13,3" Zenbook på tilbud , slår jeg til! 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Komplett er jo i ferd med å prise seg ut av markedet, så de er vel avhengig av slike stunt. I allefall Ikke lett å være lojal kunde når man feks. unyttes på denne måten; http://komplett.no/k/ki.aspx?sku=659604 vs http://pixmania.com/no/no/321278/art/arctic-silver/kjolepasta-artic-silver-5.html Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Ja. Utenlandske nettbutikker er jo naturlig å sammenligne med. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Komplett er jo i ferd med å prise seg ut av markedet, så de er vel avhengig av slike stunt. Komplett er vel heller i ferd med å prise seg inn i markedet igjen. De er jo nå blant de billigste av norske webshopper igjen... Klart man finner prisforskjeller, men det er jo naturlig. Ingen er billigst på alt. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Problemet når komplett først begynner med salg, venter jo en del på tilbud derfra. Selv kjøper jeg nesten alt derfra på salg eller om de er billige. Ikke noe poeng å handle på komplett, når det er så mange andre nettbutikker å velge mellom. Selv syns jeg komplett/elkjøp blir mere like, prisene er så varierte at man å stille klokken etter tilbud. Zenbook kommer jo nye modeller mot sommeren, så den er natulig vil måtte falle i pris. Jeg venter nok her. Endret 15. mars 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Klart man finner prisforskjeller, men det er jo naturlig. Ingen er billigst på alt. Vel, det eksemplet jeg kom med kan neppe forklares med sedvanlig prisforskjell, men heller at de utnytter en spesiell vare for å suge maks ut av kunden. Jeg for min del handlet nylig rambrikker og skjermkort og trengte også en tube kjølepasta. Sjekket Komplett, og selv om de lå 50-60 kroner høyere både på ram og skjermkort så var jeg villig til å handle der, men når denne blodprisen på en tube kjølepasta viste seg, så droppet jeg det. Man føler seg dum. Så er egentlig bare et velmenene råd jeg kommer med til Komplett Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Får din del håpe at du ikke valgte å handle på Pixmania. En ting er kjølepasta, men kjøper du litt mer der så vil du på et eller annet tidspunkt måtte returnere noe, og da oppdager du fort hvorfor de er såpass mye billigere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå