Beritaron Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Brukte alltid den før, men finner den ikke etter oppdateringene :/ Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Trykk på Vis nytt innhold, og deretter Vis filter til høyre. Velg f. eks. 24 timer der. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Tenkte på siste innlegg i alle trådene, spesielt de som er i oversikten over mine innlegg. Den som alltid var til høyre over ikonet til personen som hadde lagt inn siste innlegg. Nå har jeg kun mulighet til å se profilen til siste personen som har lagt inn innlegg derfra. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Forresten, det er en skrivefeil i class="short", står: Ignorer trÃ¥d i visning Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Ah, da kan du bare trykke på x minutter siden under brukernavnet. 1 Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Også har dere satt på bredde i class="left" som blir brukt i id="user_link_menucontent". Problemet er at den ikke får den plassen den trenger til å vise all tekst. Står kun 'Administrer ingrorerte bruk'. Firefox 10, Ubuntu 11.10 (tror jeg) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Den er blitt erstattet av tid siden innlegget ble lagt inn. F.eks "Postet av XXX, Y minutter siden". Da klikker du bare på "Y minutter siden" for å komme til siste innlegg. Skal nok ta litt tid å bli vant til endringene. 2 Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Dere blander også inn litt engelsk noen steder, som 'Go to first unread post' til venstre for 'Legg til i favoritter', class="non_button". Og solve(d?) i linkelisten under id-en topic_controls. Takker Fy faen for et vanedyr jeg er &--#62;&--#60; Endret 15. mars 2012 av tamarin Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 I mine innlegg savner jeg knappen "siste uleste", hvor finner jeg denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå