Jan Erik Engan Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Beite Bildet er fjernet. Beskrivelse: Speilet,og kuttet i topp....... Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Da jeg så sauene på det lille bildet, trodde jeg du hadde tatt turen over til mine trakter Flott bilde som viser et typisk norsk bondekultur landskap. Men nå liker jeg jo veldig god slike upompøse bilder som bare er rett på - og som gjerne forteller en liten hverdagssak. For meg som nybegynner - hva mener du med "speilet"? Sikkert helt logisk... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Da jeg så sauene på det lille bildet, trodde jeg du hadde tatt turen over til mine trakter Flott bilde som viser et typisk norsk bondekultur landskap. Men nå liker jeg jo veldig god slike upompøse bilder som bare er rett på - og som gjerne forteller en liten hverdagssak. For meg som nybegynner - hva mener du med "speilet"? Sikkert helt logisk... Takker;) Med speilet mener jeg att bildet er flippet horisontalt. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Da jeg så sauene på det lille bildet, trodde jeg du hadde tatt turen over til mine trakter Flott bilde som viser et typisk norsk bondekultur landskap. Men nå liker jeg jo veldig god slike upompøse bilder som bare er rett på - og som gjerne forteller en liten hverdagssak. For meg som nybegynner - hva mener du med "speilet"? Sikkert helt logisk... Takker;) Med speilet mener jeg att bildet er flippet horisontalt. Ja, tenkte meg at det var enkelt Ser kanskje også hvorfor - det er vel kanskje fordi det er bedre for øyet å få tyngdepunktet med selve gården over på høyre side? 1 Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Flott beite bilde med herlig ro dybde og farger ..Liker Lenke til kommentar
karoald Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Norge mitt Norge--vi har det flott i landet--fint bilde Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Flott beite bilde med herlig ro dybde og farger ..Liker Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Norge mitt Norge--vi har det flott i landet--fint bilde Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg