Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg så sauene på det lille bildet, trodde jeg du hadde tatt turen over til mine trakter :) Flott bilde som viser et typisk norsk bondekultur landskap. Men nå liker jeg jo veldig god slike upompøse bilder som bare er rett på - og som gjerne forteller en liten hverdagssak. For meg som nybegynner - hva mener du med "speilet"? Sikkert helt logisk...

Lenke til kommentar

Da jeg så sauene på det lille bildet, trodde jeg du hadde tatt turen over til mine trakter :) Flott bilde som viser et typisk norsk bondekultur landskap. Men nå liker jeg jo veldig god slike upompøse bilder som bare er rett på - og som gjerne forteller en liten hverdagssak. For meg som nybegynner - hva mener du med "speilet"? Sikkert helt logisk...

Takker;)

Med speilet mener jeg att bildet er flippet horisontalt.

Lenke til kommentar
Takker;) Med speilet mener jeg att bildet er flippet horisontalt.

Ja, tenkte meg at det var enkelt :) Ser kanskje også hvorfor - det er vel kanskje fordi det er bedre for øyet å få tyngdepunktet med selve gården over på høyre side?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...