Lakrisbåt Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) UX21A er noe av det nærmeste du kommer perfekt. Har veldig lyst på denne utgaven med i5 prosessor og IPS full HD oppløsning. Ser at LCD utgaven er matt, gjelder det samme for IPS? Er nysgjerrig på prosessorkraften. Har per i dag en asus u35jc med i3 370m som jeg synes er litt treg. Håper ny i5 er kjappere selv om det er en ULV. Ser også at basismodellen har kun 2gb ram og den største har 4gb. Håper dem priser disse fornuftig. Har ikke lyst å punge ut mer enn 8-9k. Endret 20. april 2012 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Er det noen som vil gjøre et slags educated guess på når UX31A kommer ut? Jeg er ikke så erfaren i laptopmarkedet så jeg vet ikke hvor lenge det er vanlig å vente fra annonsering til release. Fikk akkurat tilbud om å kjøpe en "som ny" Ux31E-i7 til 7000, så det frister litt hvis det uansett er kjempelenge til A kommer.. Lenke til kommentar
rosapanter Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Intel uttalte i dag at Ivy Bridge til ultrabooks kommer "later this spring". Håper jo selvfølgelig at Asus står klare til å produsere slik at de slippes kort tid etter. Men det er også en mulighet at den slippes i forbindelse med "back-to-school" i august. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Baaaah, vet ikke om jeg orker å vente helt til august med ny laptop. Hadde vært greit om den kom i hvert fall før juli. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Noen som har noen erfaringer på hvordan siste versjon av UX31A er? Den med forbedret tastatur. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Mener du UX31E ? Ja, mener den Vurderer å gå til innkjøp av ny pc, og Asus Zenbook er en sterk kandidat. Blir til skolebruk og å se på film, så står litt mellom den og Samsung 5'serien med 128gb SSD Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 http://www.itavisen.no/894515/11-super-baerbar-med-1080p Asus' nye Zenbook - 11" super-bærbar med 1080p Lenke til kommentar
Jon Kristian Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hei, er det noen som veit om tastaturet vil bli helnorskt? Såvidt jeg har skjønt det så hadde ikke nåværende modell helnorsk tastatur heller. Skal til USA i sommer og vurderer derfor om jeg skal kjøpe den der hvis den kommer ut i tide vel og merke. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hei, er det noen som veit om tastaturet vil bli helnorskt? Såvidt jeg har skjønt det så hadde ikke nåværende modell helnorsk tastatur heller. Skal til USA i sommer og vurderer derfor om jeg skal kjøpe den der hvis den kommer ut i tide vel og merke. Er vell sikkert skandinavisk tastatur slik som de fleste Asusmodeller. Kjøper du i usa får du vell ikke æøå i det hele tatt? Lenke til kommentar
Jon Kristian Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hei, er det noen som veit om tastaturet vil bli helnorskt? Såvidt jeg har skjønt det så hadde ikke nåværende modell helnorsk tastatur heller. Skal til USA i sommer og vurderer derfor om jeg skal kjøpe den der hvis den kommer ut i tide vel og merke. Er vell sikkert skandinavisk tastatur slik som de fleste Asusmodeller. Kjøper du i usa får du vell ikke æøå i det hele tatt? Var det jeg er litt usikker på også, synes å huske at jeg leste en plass om at zenbook ikke hadde helnorsk tastatur, hva som enn menes med det. Men jeg ofrer gjerne det hvis det vil koste meg 3k mindre enn her hjemme. Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hei, er det noen som vet om det er mulig å bytte tastaturet på disse chicklet type pc'ene? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hei, er det noen som veit om tastaturet vil bli helnorskt? Såvidt jeg har skjønt det så hadde ikke nåværende modell helnorsk tastatur heller. Skal til USA i sommer og vurderer derfor om jeg skal kjøpe den der hvis den kommer ut i tide vel og merke. Er vell sikkert skandinavisk tastatur slik som de fleste Asusmodeller. Kjøper du i usa får du vell ikke æøå i det hele tatt? Var det jeg er litt usikker på også, synes å huske at jeg leste en plass om at zenbook ikke hadde helnorsk tastatur, hva som enn menes med det. Men jeg ofrer gjerne det hvis det vil koste meg 3k mindre enn her hjemme. Tastaturet mitt er skandinavisk (HP-laptop) og ikke hel-norsk - det fungerer akkurat som et norsk tastatur, eneste forskjellen er symbol for svensk Ø og Æ i tillegg til norsk. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Riktig. Så da bør en vell ikke kjøpe i usa. Tror de fleste bruker skandinavisk layout, Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Nå ligger UX31A på dustinhome til 9000 med beregnet levering til 16.05.2012. Det MÅ nesten være en feil, men jeg bestiller uansett i tilfelle de har et begrenset antall eller noe sånt. edit: ringte og hørte med dustinhome, de hadde fått beskjed fra leverandøren om at den var tilgjengelig fra 16. mai. Høres bra ut for meg! Endret 11. mai 2012 av Gebby Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Mener å husk at prisene sank frem for release på forrige versjon. Mulig det samme skjer nå. Synes 9k er litt vell mye for en slik. Noen som har sett reviews for disse enda? Er usikker på om en bør gå for i5 eller i7. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ny (?) info om kommende Zenbook'er fra Asus. http://www.hardware.no/artikler/ny-zenbook-har-dedikert-grafikk/109207 Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Nytt for meg i alle fall! Can't wait...!! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Dustin har Ux31a som forventet leveranse 16/5 faktisk. De har ikke lista opp ux21a enda. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ikke nå mer, nå står det bare bestillingsvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå