Lone*Desert-Fish Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hei og takk for at du prøver å hjelpe. Jeg har for ikke lenge siden fått en 3com officeconnect router som jeg bruker for å dele en telenor ADSL linje mellom mine maskiner her hjemme. Så viser det seg at etter jeg fikk denne routeren klarer jeg ikke å starte eller akseptere MSN stemmesamteler med noen. Har testet med flere kompiser, og det fungerer alltid hos dem ellers så problemet ligger garantert hos meg. Jeg har aktivert i routeren for "Accept ping from internet" og jeg har valgt "Disable firewall", i tillegg til å deaktivere Norton IS samt legge min LAN-ip som DMZ, men det er fremdeles komplett umulig å få kontakt når jeg vil ha en stemmesamtale Noen som vet hvordan det kan fikses? Hvilke porter bruker MSN som trigger og incoming for slike samtaler ? Andre med samme router som får til å delta i stemmesamtaler? Det er forresten denne routeren jeg har. Lenke til kommentar
JanTerjeH Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Du må installere den nye firmwaren. http://www.3com.com/products/en_US/result....7-US&order=desc Msn fix cheers. Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har samme problem. Nytta ikke med ny firmware heller. Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har den samme routeren, og slet med både taleoverføring og filoverføring i msn. Det som fikset problemet mitt var å oppgradere til msn 6. Brannmuren er på, og det meste er på standard. (Har også Telenor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå