Cthulhu Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Via touchskjermen kan Securifi Almond settes opp helt uten en datamaskin. Gi finger'n til ruteren Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Den er raskere trådløst enn kablet? wth? Lenke til kommentar
slacky Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Å huff.. Ja den var ikke mye snasen. Heller ikke mye praktisk: Mangler veggfeste, ikke designet for å ligge. Den har også kanppe lanporter 10/100mbit. Trådløsen er sikkert noe crap, til tross for .11n Den kaster seg nok ved mye connections, knappe 384MHz CPU (back to 2006). Finner ikke specs for RAM, og annet.. Men ser ut til å være tilsvarnde noe billigsaker fra hong kong. Endret 15. mars 2012 av warpie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Specsa er da mye bedre enn min WRT54GL som jeg bruker som hovedruter Uansett, jeg likte denne jeg, til sitt bruk vel og merke. Hadde ikke nølt med å teste ut denne til f.eks fattern og andre uten de helt store behovene. Prisen så jo ikke ut til å være avskrekkende heller. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 AAAAARRRGH!!!! Så mye dubeditter jeg har lyst på!! :O Men så lite penger :/ FML!! -frank Lenke til kommentar
theperfectS Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 AAAAARRRGH!!!!Så mye dubeditter jeg har lyst på!! :OMen så lite penger :/FML!!-frank Dat feel First world problems 1 Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 "settes opp helt uten en datamaskin" På tide! Lurer på om det er tilfeldig at UI-en matcher Win8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå