orodreth Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 dette er vel feil bilde, eller feil skrift! noen som kan kjøpe for å skjekke for meg! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 "noen som kan kjøpe for å skjekke for meg" Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hva er feil med bildet eller skriften? Skjønner ikke helt den.... Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg tror muligens han mener at i teksten står det Fireblade E., mens det på esken i bildet står Ultimate Edition. Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 åja, så ikke så nøye på teksten jeg, men var ikke så stor "feil" vil jeg si... Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 kraftig feil spør du meg! tenk hvis en skulle kjøpe et fireblade kort for å klokke også får isteden en vifteløs drit! Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 noen som kan kjøpe for å skjekke for meg! OMFG - Ta en telefon eller send en mail.......... Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 nei tør ikke ringe eller maile! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Bestiller du - så får du sansynligvis det TEKSTEN seier, og ikkje bildet. Vanligvis er bildet berre en totalt simpel beskrivelse av åssn produktet/eska ser ut, så du skal ikkje bekymre deg så masse over akkurat det. tenk om noken bestiller http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=60...f8b3aaf9ff53b42 . skulle dei då ha mottatt en tom pakke i posten?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå