sinnaelgen Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 jeg oppdaterte til den siste driveren for skjermkortet mit. Etter at maskinen har stertet opp ( dagen etter ) så får jeg litt trøbbel med Windows live mail. enkelte felt blir uklare . jeg merker det på kolonne til venstre der man har grupperingen og sorteringen av meldingene samt teksten øverst i meldingene. Ellers er resten av teksten og grafikken ( som av og til brukes her ) normal. Er det noen som har opplevd det samme ? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) hva kommer dette av ? ------------------------------------------- Nå ser det ut til at problemet her forsvunnet av seg selv . Mon tro hvor lenge det vil fungere ? Etter at jeg fikk problemer så tok jeg først å valgte å av installere skjermkort driveren når det valget kom opp. Det krevde en omstart Da så det ikke til at det hadde hjulpet på problemet . Så jeg valgte å installere driveren på nytt ( hele catalyst controll center ) Heller ikke denne gange så det ut til å hjelpe jeg forsøkte da med å se gjennom innstillingene for skjermkortet uten å det hjalp ----------------------------------------- gleden varte bare til jeg avsluttet og startet mail på nytt. og så uten at jeg helt forstår hvordan så ser det ut til at det er normal igjen Endret 15. mars 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå