Gå til innhold

Tips til god PC -skjerm?


Tastatur

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vurdere å bygge meg en PC, og i den forbindelse trenger jeg to skjermer.

 

Jeg har hatt denne den var grei den, men av en eller annen grunn ble bildet skurklete. Jeg vet ikke hvorfor, men det kan jo ha noe med at jeg brukte den på en gammel Macbook, eller at jeg hadde for høy oppløsning på.

 

Er det noen som har tips til hvilken skjerm jeg kan kjøpe, budsjettet er opp til 2k per stk. (trenger 2)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje en smule random spørsmål, men kan jeg forvente like bra bildekvalitet som på iMac?

Hva slags bildekavlitet er det du tenker på?

jeg tror apple har LED skjermer i macbooken, hvis du skjøper en Ultrasharp fra Dell får du nok nesten det samme.

 

Det var rart 24" til BenQ ikke virka hos deg. Jeg har nesten den samme, bare eldre modell. Den virker kjempe bra til mitt bruk. Seinere har jeg lyst til å kjøpe 30" ultrasharpen fra dell, men den koster litt over 8k, så jeg må vente til jeg har litt mer penger som brenner i lomma.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alt. Passer utmerket til gaming, film osv. Dessuten er det ikke dumt å gå for en 27" da for eksempel 24" virker litt smått etter en lenger periode, mens 27" holder seg lenge. Er ikke mange som kjøper større med mindre de virkelig velger å satse stort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...