Gå til innhold

Hjelp til valg av proteinpulver


Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Leter rundt på gymgrossisten/norkost/proteinfabrikken/x-life, men det finnes jo så latterlig mange typer at jeg finner ikke en god kombo til en fornuftig pris.

 

Night Pro 4 kg fra GymGrossisten til 900 kr som nattprotein virket som en god deal , men den var jo selvfølgelig utsolgt.

 

Så er det noen som har tips til pulver som har høy proteinprosent, inneholder kasein/myse kombinert, eller to separate produkt? ... og samtidig ikke koster skjorta. Har hatt ProZyme før og den er knall den, men ikke på tilbud lenger, og over 1000 kr for 3 kg er litt mye.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fornøyd med Golds også. Prøvd litt forskjellig når eg var i USA utan å merke noe stor forskjell i dei egentleg. Same shit :p

 

Men kjøp Whey 100% (eller whey 80%) og casein og bland dei- 3/4 whey-1/4 casein. Før du legger deg, er det 3/4 casein- 1/4 whey.

Lenke til kommentar

Heradon: den er god den, har smakt den, men som du sier, litt dyrt for 2 kg med bare myseprotein.

 

Hvis jeg skal kjøpe ett mysepulver og ett kaseinpulver, så trenger jeg anbefaling til sistnevnte. Billig myse finner man alltids. Evt et bra komboprodukt :)

 

Cafey: ja, jeg tenkte egentlig å kjøpe ett myse- og ett kaseinprotein, og blande ca i det forholdet du skriver:) Har du anbefaling til kaseinprotein med høy proteinprosent og til OK pris? Har sett meg blind på alle nettbutikkene.

Lenke til kommentar

Selvsagt er isolat det beste, men se på prisforskjellen. Det er strengt tatt ikke verdt pengene. Har selv en venn som desperat prøver å bygge seg stor. Han kjøper 1kg bokser med isolat til 3-400 kr og har ingen fremgang. Da han ikke er åpen for kostholdstips, lurte jeg han til å kjøpe billigere og nesten like bra produkter, slik at han kaster vekk penger på en mer økonomisk måte :)

Lenke til kommentar

Ser at Night Pro fra GymGrossisten som jeg hadde lyst å kjøpe inneholder kaliumkaseinat, og ikke miscellar kasein som skal være det beste.

 

Joda, sant nok. Tror Whey-80 gjør susen som myseprotein :)

 

Har du samtidig tips til kaseinprodukt (miscellar kasein), gjerne fra GymGrossisten?

Ser 1,8 kg med "100 % Casein Gold" koste ca 700 kr. Litt mye for 2 kg.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...