Need44speed Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hørte nylig om at man får brev fra kongen om man blir over hundre år. Noen som vet hva det står i det brevet? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hvis du spiser sunt, ikke røyker og passer på å ikke skade deg så finner du det ut 2 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Gratulerer med dagen? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 hvis det bare står "gratulerer med dagen" har kongen en fin humoristisk sans Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 "Ja må han leve, ja må han leve, ja må han leve ut i .. nei, forresten, glem det". Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) er det alt? jeg ombestemmer meg, det var ganske stilig faktisk. er signaturen ekte eller lagd av sånn maskin? Endret 14. mars 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Oldefaren min fikk sånt og. Det var ekte signatur 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Min bror som var i HMKG fikk håndskrevet signatur i julebrevet. Stor stas Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Kongen har vel ikke SÅ mye å gjøre at han ikke rekker å signere noen bursdagsbrev i året. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 I tillegg så er det vel ikke så alfor mange som fyller 100 hver dag, heller. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Kongen har strengt tatt 2 ting å gjøre, representere landet og signere papirer. Han signerer nok alt selv, tviler på at han signerer så mye at han trenger en maskin til det. Ting som 100-års brev kan jo tas en gang i året også, tviler på at det tar mer enn 20 minutter å signere alle 100-års brev for ett helt år... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Kongen har strengt tatt 2 ting å gjøre, representere landet og signere papirer. Han signerer nok alt selv, tviler på at han signerer så mye at han trenger en maskin til det. Ting som 100-års brev kan jo tas en gang i året også, tviler på at det tar mer enn 20 minutter å signere alle 100-års brev for ett helt år... Tenk på alle nestenhundreåringene som dør før bursdagen da. Får håpe de sjekker det før de sender dem! Endret 14. mars 2012 av dwezirads Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Tenk på alle nestenhundreåringene som dør før bursdagen da. Får håpe de sjekker det før de sender dem! Regner med at de gjør det ja. Nå vet jeg ikke hvordan de faktisk gjør det, men mtp. at kongen er en del ute å reiser er det ikke sikkert det alltid er like lett å en signatur til en gratulasjon, så jeg antar at de tar mange på en gang... Endret 14. mars 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Tar opp igjen denne tråden, jeg. Er det noen som vet om det er sånn i Norge at familien til hundreåringen må søke om å få brevet fra kongen? Har hørt det er sånn hvis engelskmenn vil ha gratulasjoner fra dronningen sin, de får ikke brev automatisk men må søke på forhånd. Eller får kongen en liste fra folkeregisteret elns? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Harald Rønneberg? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Harald Rønneberg? Harald Rex. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hehe, var en spøk fra min side Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Denne tråden sendte meg på en vill reise gjennom mange av Wikipedias dokumenter om Harald V og norske konger gjennom tidene. God gammel prokrastinering av eksamenslesingen. Synes brevet var minimalistisk stilig utført Skal man tro på tallene om høyere forventet levealder blir kongen mer og mer opptatt med å signere slike i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå