carpsdi Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hei! Lurte på da hva som var "nivåene" for utdanning. For eksempel: Grunnskole, ungdomsskole, videregående skole ---- Så er det jo universitet, høyskoler og alt annet. Har selv tenkt å bli eiendomsmekler med bra utdanning. Hvordan ville rekkefølgen for nivå for utdanning være? Takker for svar! Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Take a wild guess. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) En vanlig måte å se nivåene på er Grunnskole 1-10 klasse Videregående 3 år Universitet/høyskole bachelor (vanligvis 3 år) Universitet/høyskole master Universitet/høyskole doktorgrad Tror det er vanlig å ta eiendomsmegling på BI, som er 3 år, og jeg vil anta dette er å regne som "bra utdanning" uten at jeg har kjennskap til eiendomsmegling ellers. Tror ikke det finnes mastergrad, men her må noen gjerne komme med mer innsikt. Ser at det tilbys også utover "dyre" BI, sjekk ut http://utdanning.no/yrker/beskrivelse/eiendomsmegler Endret 14. mars 2012 av Zeorsd Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 En vanlig måte å se nivåene på er Grunnskole 1-10 klasse Videregående 3 år Universitet/høyskole bachelor (vanligvis 3 år) Universitet/høyskole master Universitet/høyskole doktorgrad Tror det er vanlig å ta eiendomsmegling på BI, som er 3 år, og jeg vil anta dette er å regne som "bra utdanning" uten at jeg har kjennskap til eiendomsmegling ellers. Tror ikke det finnes mastergrad, men her må noen gjerne komme med mer innsikt. Ser at det tilbys også utover "dyre" BI, sjekk ut http://utdanning.no/.../eiendomsmegler Takk, du eier Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hvor gammel er du trådstarter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå