branick Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hei godtfolk. Jeg har et lite problem jeg ikke klarer å komme meg rundt, så jeg må ærbødigst høre om noen kan bidra med sin eminente kunnskap på temaet. Jeg har en 120GB FORCE GT ssd disk som kjører på den gamle versjonen av FW (1.2). Denne skulle jeg gjerne har fått opp på versjon 1.3.3 av FW corsair har sluppet ut. Jeg har selv en force 3 240GB som jeg har oppgradert med corsair's program for FW oppdatering, og dette var unnagjort på kanskje et minutt. Jeg gikk i utgangspunktet fra FW 1.3 på min til 1.3.3 uten problem. Jeg har fulgt godt med på forumet til corsair, nærmere bestemt denne tråden: http://forum.corsair.com/forums/showthread.php?t=100162 Fins det en måte jeg kan bruke min egen maskin til å oppgradere den disken som nå ligger her på pulten min? Kan jeg bare koble den til en sata-port i min egen maskin og kjøre programmet derifra? Eller er det andre måter jeg helst burde gjort det på? Øivind Lenke til kommentar
JAH Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kan jeg bare koble den til en sata-port i min egen maskin og kjøre programmet derifra? Ser ikke noen grunn til at dette ikke skal fungere Lenke til kommentar
branick Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Kan jeg bare koble den til en sata-port i min egen maskin og kjøre programmet derifra? Ser ikke noen grunn til at dette ikke skal fungere Dette fungerte ypperlig og var unnagjort på 2 minutt. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå