Gå til innhold

Proteinbutikker i Charlottenberg - Sverige?

Anbefalte innlegg

Hallo folkens!

Etter mange gode svar etter at jeg har vært veldig innpåsliten på forumet (hehe...) så har jeg da bestemt meg for å slutte å være så plagsom.

Men jeg har da i påsken tenkt å ta meg en tur til Charlottenberg via tog-buss med et par kompiser.

Lurte da på om dere visste om noen steder i nærheten av f.eks Charlottenberg kjøpesenter der de selger gode og bra proteinpulver?

Sånn som man for eksempel kan få tak i på gymgrossisten (da det er en svensk side..).

Er da ute etter disse.

Har selv aldri prøvd Golds Whey, men hørt den er EKSTREMT BRA! Kan dere gi noen tips om hvorfor den er/kan være bedre enn Myofusion Hydro (som er da den jeg nå bruker)?

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/myofusion-hydro-228-kg

Ellers tenkte jeg meg å kjøpe kreatin, men vet ikke hvordan det fungerer. F.eks denne:

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/kreatin-monohydrate-creapure

Skal jeg blande den med proteinpulver eller hvordan tilbreder man det?

Takk for deres barmhjertelighet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Charlottenberg har du Bodypower som du kan finne i selve kjøpesenteret.

Har faktisk sett den 100% Whey Gold Standard der. Tror det var hakket billigere en hos Gymgrossistens nettsider.

Kreatine Monohydrate er det som anbefales, så du kan gå for den, om du finner den såklart.

Bodypower har et veldig godt utvalg av både kreatin og proteinpulver :)

Du kan selv velge hvordan du vil ta kreatinpulveret. Om du har lyst, så bland gjerne med proteinpulveret. Fungerer også godt uten. Bare ikke gå over anbefalt dose, så bør det ikke være noen problemer nesten uansett hva du gjør.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

På Charlottenberg har du Bodypower som du kan finne i selve kjøpesenteret.

Har faktisk sett den 100% Whey Gold Standard der. Tror det var hakket billigere en hos Gymgrossistens nettsider.

Kreatine Monohydrate er det som anbefales, så du kan gå for den, om du finner den såklart.

Bodypower har et veldig godt utvalg av både kreatin og proteinpulver :)

Du kan selv velge hvordan du vil ta kreatinpulveret. Om du har lyst, så bland gjerne med proteinpulveret. Fungerer også godt uten. Bare ikke gå over anbefalt dose, så bør det ikke være noen problemer nesten uansett hva du gjør.

Okey takk!

Men hvordan fungerer kreatin for kroppen?

Har lyst til å ha en smal og "slank" figur men likevel en fin kropp med synlige muskler (helst overkropp) som sixpack, brystmuskler og relativt fine og mellomstore armer. (Ikke så altfor store som bodybuilders som ser ut som de nesten "sprekker"..).

Og hvordan kan en sammenligne proteinpulver og kreatin? Begge hjelper jo til for musklene eller?

Og om man tar protein og kreatin i den mengden som fortalt (f.eks protein 60g 2-3 ganger per dag, kreatin 60g 2-3ganger per dag) skal man da likevel holde den mengden, eller da gå til for eksempel protein 30g 1-2 ganger perdag og kreatin 30g 2ganger per dag?

Takker for svar!!

Edit: Bodypower ligger da inne i selveste Charlottenberg senter? :p

Endret av JimmyGrudgie
Lenke til kommentar

Mengde står alltid på bøttene du kjøper. Normalt er det 5 gram kreatin hver dag. Protein kommer litt an på hva du vill oppnå. Noen vil kanskje si din kroppsvekt x 1,5, og andre din kroppsvekt x 2,5.

Bodypower ligger inne i selveste Charlottenberg-senteret, ja.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Mengde står alltid på bøttene du kjøper. Normalt er det 5 gram kreatin hver dag. Protein kommer litt an på hva du vill oppnå. Noen vil kanskje si din kroppsvekt x 1,5, og andre din kroppsvekt x 2,5.

Så bare 5g kreatin hver dag, 1 gang om dagen?

Forresten, skal man bruke kreatin og protein på dager vi ikke trener?

Lenke til kommentar

Hei,

kan man blande kreatin og proteinpulver i samme shake?

Eller bør man ta det hver for seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...