Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kortsluttning på gpu?

Anbefalte innlegg

Heisan, skulle for moroskuld sjekke om eg fekk kjøre 3 skjerma på mitt innebygde skjermkort, får at eg skulle gjere dette måtte eg ta ut mitt dedikerte skjermkort (ASUS GTX 560Ti). I det eg tok ut strømkablane til kortet (PSU'en var av, men stikkontakta var ikkje ute...) fekk eg røde lys over 6-pin koplingane (der er det grøne lys når det er stram).

Kortet var jo og selvfølgelig overklokka... Så om det blir bevis ryker garantien, det gjer den sikkert uansett sia det evt. var kortsluttning. (Brukte MSI Afterburner.)

Så spørsmålet då er, har eg kortslutta kortet? Når eg starta opp med GPU'en får eg opp BIOS meldinga, og etter det er det litt lilla farge i eine skjermen, og i den andre er det svart, mens eg har nokre striper som går nedover på høgre sida, skjerm nr.2 skrur seg av og på med desse stripene.

Skal prøve igjen seinare etter at kortet har fått lufta seg litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, var det einaste eg såg på som logisk? Men viste seg at det var skjermen min som trengde ein restart, og no funka alt som det skal :) Lukkerus!!!! :D:thumbup:

Sjølv om det hadde våre ein ypperlig grunn til å kjøpe seg eit 7950/7870 slik at eg kunne kjørt med alle dei 4 skjermane mine...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...