RussiaFTW Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=f30c374dac2e4a149aef4a14f95dccd2 Har 2 spørsmål: 1. Når man monterer i Stock vifte kjøler til HK over CPU'en, og når de Stock beina går liksom under hovedkortet, hvordan skal jeg montere den inn i kabinettet? De beina vil jo blokke de? 2. Noen som vet om hvilket vifte jeg kan kjøpe som ekstra vifte til kabinettet? Altså, er det plass til en f.eks 120mm vifte eller 92mm vifte Ellers, ser oppsettet fint ut? Edit: orka ikke å lage ny tråd Endret 14. mars 2012 av RussiaFTW Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 det er noe som kalles "motherboard standoff" mellom hovedkortet og kassa, de fleste kabinetter har også ett hull bak der prosessoren sitter også, så man kan bytte CPU kjøler uten å ta ut hovedkortet Bilder: ser fint ut bortsett fra at jeg ser surt på alle som piratkopierer Windows Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Skjønner ikke hva du mener med spørsmål #1 Tror ikke du kan legge inn ekstra vifter i kabinettet, hadde heller byttet kabinett til noe som var bra da. Antec 600 er verre enn et Cooler Master Elite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå