Gå til innhold

Mennesker har fått dårlig syn på islam pga. noen hjernevaska muslimer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og kristendommen er ikke noe eksempel på forandring av kultur. Norge har vært et kristent land i over tusen år, inntil hedninger og satanister har klart å langt på vei avkristne Norge i dag.

Tja. Norge var et katolsk land i 500 år inntil hedningene klarte å gjennomføre reformasjonen i 1536...

Hva slags hedninger var det som gjennomførte reformasjonen ?

Norge var ikke noe atolsk land, selv om landet ble styrt i en perioge fra den katolske kirke. Bade før, under og etter denne perioden har Norge vært et kristent land, på tross av katolsk styre.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Muslimske høyreekstreme og kristne høyreekstreme er bare varianter av høyreekstreme

Ja, i denne tråden er det virkelig jeg som slår ut på hatmeteret.

Det fins hverken kristne eller muslimske "høyreekstremister" At du kaller alle som mener noe annet enn deg selv for "høyreekstreme" nazizter eller rasister er nettop utslag av ditt hat for alle disse som ikke er enig med deg selv,, at du selv ikke fortår det kommer av at hat og ondskap er noe som er naturlig for sosialister.

Det er også et krampaktig forsøk på å rettferdiggjøre sosialismens eksistens, men faktum er at det er nettopp sosialismen foreløpig er årsak til det meste av slik ekstremisme i Norge og i Europa.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er fordi bibelen ikke er regnet som Guds ord.

Og hvem er det som ikke regner Bibelen som Guds ord ?

99% av alle kristne i verden. Bibelen er bare en samling kanoniserte tekster. Det er ikke en samling heller, ettersom det finnes flere versjoner.

Vel, da er det 99 % som kaller seg kristne men som ikke er kristne.

Lenke til kommentar

Vel, ved siden av at jeg har sett det skje selv har jeg lest artikler hvor folk har forsøkt med samme CV til samme arbeidsplass med to forskjellige navn. You guess what happened.

Her er en artikkel: http://www.vg.no/nyh...?artid=10075028

Vel, ved siden av at jeg har sett det skje selv har jeg lest artikler hvor folk har forsøkt med samme CV til samme arbeidsplass med to forskjellige navn. You guess what happened.

Her er en artikkel: http://www.vg.no/nyh...?artid=10075028

Dette er ikke noe bevis på "rasisme"

Det er bare du og andre sosialister som går ut fra det fordi dere tror dere selv er så mye bedre enn andre og har en moralsk rett til å dømme andre slik dere selv vil.

Lenke til kommentar

Det var tydeligvis flere som ikke fikk med seg innlegg jeg skrev i går, så jeg siterer meg selv og håper flere leser det denne gangen.

Der setter jeg strek for diskusjon rundt kristendommen. Denne tråden handler om islam og andres syn på dette, ikke sosialisme, kristendommen og hvorvidt den er basert på overtro, vold eller what not.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Tvangsgift har ikke noe med islam å gjøre. De fleste land med eksteremist muslimer f.eks Saudi Arabia, så er det 99,9% prosent som sier " La de som liker hverandre få lov til å gifte seg, sålenge de ikke gjør noe som sex før ekteskap"

Dere har egentlig misforstått. Hvis en jente har hatt sex med en mann før ekteskap, så er den beste løsningen å gifte bort dama til mannen dama hadde sex med.

Ei dama i Marokko (Tangir spesifikt) ble voldtatt av en mann for ca 1 år siden.

Foreldrene fant ut hvem som gjorde denne fæle handlingen, de gikk til retten, straffen var så mye som at mannen måtte gifte seg med kvinnen han voldtok.

Riktig nok er jeg ikke en ekspert på Koreanens lover, det er en lov i det gamle testamentet som er slik.

Problemet er jo at folk kan tolke religiøse bøker som de vil, for Taliban er kanskje de fleste muslimer i Vestlige land "falske" muslimer.

Det finnes et kjent sitat i Islam.Gjør religionen lettere. men hva i svarte helvete Al-Qaida og Taliban gjør de gjør den vanskeligst tingen som fins :O

For eksempel i Afganistan så er det forbudt for ansatte leger for å behandle kvinner og det står i Koranen at det er greit. Det som jeg ikke skjønner hvordan kan de forklare det på denne måten ?

Lenke til kommentar

Omtrent alle religiøse lover som vi ser på som tilhørende en spesiell religion i dag er jo egentlige kulturelle lover fra område X i tid Y som mer eller mindre tilfeldigvis ble med i religiøse bøker som så ble poppis. Det er bare tull å høre på noen av dem. Selv i de ti bud er det noen punkter som er helt latterlige.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...