skyrim1 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 hei! jeg trenger en laptop som jeg skal bruke til forskjellige ting og litt spilling, men den må være på lefdal eller elkjøp eller expert fordi jeg gidder ikke å kjøpe fra nettet og vente på frakt. Mvh skyrim1 Lenke til kommentar
skyrim1 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Asus N53SM den var litt dyr da Lenke til kommentar
thomit Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Asus N53SM den var litt dyr da ... og da kunne du kanskje tenke deg å opplyse om hvor mye du har lyst til å betale? Eller skal vi gjette? Lenke til kommentar
skyrim1 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Asus N53SM den var litt dyr da ... og da kunne du kanskje tenke deg å opplyse om hvor mye du har lyst til å betale? Eller skal vi gjette? oi! sorry glemte å skrive det. Vel, mellom 4000 og 7000 kanksje da Lenke til kommentar
thomit Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Asus U46SV hos Lefdal Acer Aspire AS3830TG hos lefdal eller Acer Aspire AS 3830TG hos Elkjøp. Dette er de beste jeg kan finne innenfor budsjettet ditt, som er å få hos Lefdal, Elkjøp eller Expert, og som kan ta seg av litt spilling (og alt annet) - men noen direkte gaming-laptoper er det jo ikke. Edit: Eller vent nå litt ...HP Pavilion DV-6 6C46eo , Lefdal Denne har et sterkere grafikkort en de to andre, men prisen er helt opp mot max'en din. De har den hos Elkjøp også: HP Pavilion DV-6 6C46eo Endret 15. mars 2012 av thomit 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå