Cuneax Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Philips kommer med ny LightFrame-monitor. Lanserer øyevennlig skjerm Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 distraherende lys så sant så sant, klarer meg fint med svart ramme, bare noe som ikke lyser Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 f.lux sier jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg sa det samme om ambilight TVene til philips, men gud jeg kjenner hvor mye mer behagelig det er å se på TV med det fremfor uten. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Vel... noen av oss er allerede avhengig av LED diodene vi monterte bak monitorene og TVen. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Er det vitenskap bak dette eller kun salgsargument? Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Rødt og blått lys er kjent i den sammenheng ja. De har to forskjellige egenskaper, men begge er regnet som gode terapikilder. Rødt lys skal hjelpe cellene til å regenerere fortere, mens blått vil hinde og drepe bakterier. Etter hva jeg har lest kan blått lys (i terapisammenheng, meget sterk styrke altså) kan tørre ut huden, mens det røde lyset ikke vil ha denne effekten. At man velger blått har også rot i myteverden, at havet og himmelen er blått og at man dermed assosierer dette med avslapping og ferie osv. For min del, jeg hadde foretrukket Ambilight, eller rødt lys, noe som er lett å fikse på clas ohlson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå