bokstavkjeks Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Guilden min og meg tenker på å bytte server fordi vår er død. Hva er gode servere i disse tider med god progress, stabil økonomi og lett å få mats på AH? Lenke til kommentar
.Kim Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Eneste tipset jeg har er å finne en som ikke er overfyllt av folk. Jeg spiller på kazzak og der blir du spamma ned i Trade, /yell, general, /say, you name it. Til og med når vi er i DS så sitter det arabere som snakker med tall osv. som sier ANY SWE? hvert 4 sekund, også et hav med svensker. Vi er et guild som raider helgene, og jeg trur vi er nesten det eneste guildet som raider i helgene der. fortsatt så finner vi ikke ordentlige spillere. Det som er tingen er at dem gjør det bra osv, og skriver fine applications, men dem stikker uten å si ifra. Møter plutselig aldri opp for raidet mer. Tar alt gearet. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Draenor! genial server, masse pve og helt ok pvp, er uttalige guilder som trenger folk til pve hvis det er noe for deg Horde selvfølgelig Endret 16. mars 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Det virker at det er bare idioter på Kazzak, hver gang det oppstår noe på LFR raids, så er kuksekken fra Kazzak, tar aldri feil. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 The Maelstrom PVP Har spilt på noen servre før men dette er den jeg mest fornøyd med.' Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Spiller Alliance btw er mange folk på serveren men ganske bra community. Lenke til kommentar
Crowpala Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Kazzak serveren har ikke veldig bra rep blant de andre serverne har jeg også lagt merke til Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Ikke velg The Venture Co iallefall. Den har vært død en stund ^^ Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg stortrives selv på Darksorrow Alliance. En relativt stor server, men uten kø. Både PvP og PvE er svært aktivt her, og det er flere gode guilder som gjør begge deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå