Ronnyb Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Er det noen her på forumet som vet hvordan man kan fjerne lydne fra et analogt modem i XP, det funker ikke å fjerne den fra egenskapene til modemet og speakeren på modemet finner jeg heller ikke. Den lyden begynner å gå meg på nervene snart! [ Denne Melding var redigert av: Ronnyb på 2002-02-09 02:16 ] Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 kommer lyden fra høyttalerene eller selve kortet? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 Lyden kommer fra selve kortet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 09:26, Ronnyb skrev:Lyden kommer fra selve kortet. Prøve å se i egenskaper på kortet,eller finne plassen der lyden kommer ut, og eventuelt kutte over lydkablene i kortet? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 Det funker ikke å slå av lyden i egenskapene, selv om jeg skrur lyden helt av så kommer det lyd, jeg klarer ikke å finne noen slags speaker på modemet heller. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 jeg har extern modem though.. men jeg bare gikk på verktøy -> alternativer for internett -> tilkoblinger -> instillinger -> Egenskaper -> Konfiguer -> så tar du vekk den nederste haka der det står aktiver modemhøytaler (dette er xp norsk.. men du forstår vell engelsk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå